سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کاهش رتبه سریال ترکی عزیز از وقتی که داملا سونمز از سریال رفت! آیا این سریال تمام می شود؟

اگرچه سریال عزیز که از شبکه  شو تی وی  عصرهای جمعه پخش می شود ، بسیار محبوب شد، اما هرگز آنطور که انتظار می رفت در رتبه بندی ها ظاهر نشد. پس از جدایی داملا سونمز بازیگر نقش شخصیت دیلروبا از این سریال، میزان ریتینگ کاهش یافت. حالا همه فقط یک علامت سوال در ذهن دارند: آیا  سریال عزیز تمام می شود ؟

سریال Aziz با بازی مورات ییلدیریم، داملا سونمز و سیمای بارلاس در ابتدای فصل زمستان هیجان زیادی ایجاد کرد. مهم ترین دلیل این هیجان بدون شک این بود که بازیگران نقش اول نام های بسیار مطرحی بودند. داستان هم جالب بود، اما عزیز هیچگاه خروجی مورد انتظار را در رتبه بندی ها نگرفت.

زمانی که شخصیت افنان با بازی سیمای بارلاس در سریال عزیز محبوبیت زیادی پیدا کرد، او بیش از پیش به میدان آمد و از شخصیت دیلروبا با بازی داملا سونمز پیشی گرفت. وقتی جایگاه دیلروبا در داستان کمرنگ شد، داملا سونمز با اپیزود منتشر شده در هفته گذشته با سریال عزیز خداحافظی کرد.
در اپیزودی که داملا سونمز رفت، در رتبه بندی ها کمی سر و صدا به پا شد در آخرین قسمتی که شنبه شب پخش شد، رتبه های سریال به میزان قابل توجهی کاهش یافت. سریال  به رتبه هشتم در رده بندی کلی مخاطبان سقوط کرد.

این واقعاً مخاطب را سردرگم کرد. چون رتبه های سریال عزیز دلچسب نیست. به طور معمول، سریال هایی که این امتیازات را کسب می کنند به فینال می روند. با این حال با وجود اینکه چند هفته تا پایان فصل باقی مانده، اما هنوز نشانه ای از فینال شدن سریال عزیز دیده نمی شود. همین موضوع باعث می شود نظراتی مبنی بر ادامه ی عزیز در فصل دوم منتشر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا