سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوزان دولونای بعد از دو سریال ناخوشایند این بار فیلم انتخاب کرد!

اوزان دولونای، یکی از نام‌های بااستعداد دوره گذشته، با بازی در سریال پرطرفدار استانبول طالم، به سرعت روی صفحه تلویزیون ظاهر شد. پس از ناامید شدن این بازیگر در دو پروژه جدیدش، طرفداران او مشتاقانه منتظر پروژه جدید او بودند.

اوزان دولونای پس از سریال تلویزیونی ” استانبول ظالم ” شروع به ایفای نقش در سریال کمدی عاشقانه ” در روز خوب در روز بد ” از شبکه Star TV با بازی الچین سانگو و یاسمین کی آلن کرد. این سریال که کاملاً بلندپروازانه شروع شد، متاسفانه رتبه مورد انتظار را کسب نکرد و با قسمت ششم  خداحافظی کرد.

دولونای بعداً در سریال مهمان ظاهر شد که یک پروژه جاه طلبانه در ابتدای این فصل بود. این  سریال با بازی هازال کایا و بورا گولسوی متاسفانه رتبه پایینی داشت و در زمان پخش این شبکه تا قسمت پنجمش قربانی تصمیم نهایی فاکس تی وی شد!

اوزان دولونای که با سریال تلویزیونی” دروغ های کوچک شیرین ”  منتشر شده در سال 2015 مورد توجه قرار گرفت، پس از حضور در این دو سریال ناموفق از انتخابهایش ناامید شد. در حال حاضر نام این بازیگر در سریالی ذکر نشده ، اما خبر دیگری که طرفداران او را به وجد می آورد بر سر زبان ها افتاده است.

اوزان دولونای در فیلمی به نام Merve Kült در کنار احسن اروغلو نقش اصلی را به عهده خواهد داشت. گفته شده که این فیلم بر روی پلتفرم دیجیتال منتشر خواهد شد. هنوز از بازیگران دیگر اطلاعاتی در دست نیست.

در حالی که قرار است فیلمبرداری این فیلم در ماه مارس آغاز شود، هنوز مشخص نیست که این فیلم از کدام پلتفرم دیجیتالی پخش خواهد شد. با این حال حتی این خبر هم هواداران اوزان دولونای را خوشحال خواهد کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده جمال آلفان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا