سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست در روز ولنتاین یک کامیون گل رز برای کیم کارداشیان فرستاد.

ظاهراً کانیه وست در روز ولنتاین  برای به دست آوردن مجدد همسرش، کیم کارداشیان، یک کامیون گل برای او فرستاده است.

این حرکت وست در روز ولنتاین در بحبوحه جدایی او از جولیا فاکس و همچنین دعوای علنی او برای بازگرداندن کارداشیان – علیرغم اینکه کیم با پیت دیویدسون در رابطه  است، انجام شد.

به نظر می رسد کانیه وست هر کاری که می تواند انجام می دهد تا کیم کارداشیان را دوباره به دست آورد، از ارسال یک کامیون گل برای روز ولنتاین شروع کرد.
او در پستی در اینستاگرام نوشت: “برای هر کسی که متاهله، همسرتون را نزدیک خودتون نگه دارید، مطمئن شوید که آنها می دانند که شما چقدر آنها را دوست دارید و ازشون قدردانی می کنید، چون در هر کوچه کثیفی یک اسکیت در کمینه تا خانواده شما را نابود کند.”

وست که لقب “اسکیت” را برای دیویدسون به کار برده ، در پست دیگری هم لقب دیگری به این کمدین داده است. علی‌رغم پست‌های زیاد وست درباره کارداشیان و مرد جدیدش، این زوج بی‌تفاوت به نظر می‌رسیدند و حتی در حال لذت بردن از شام ولنتاین در بروکلین، لیلیا، یکشنبه شب دیده شدند.

کارداشیان در فوریه 2021 درخواست طلاق از وست را داد. از آن زمان، وست در رسانه های اجتماعی پشت سر هم در مورد کارداشیان ناسزا می گوید و سعی می کند او را پس بگیرد. وست او را متهم کرد که به او اجازه نمی‌دهد چهار فرزندشان را ببیند، اما کارداشیان پاسخ داد و گفت که وست در حال تلاش برای خراب کردن آنها در رسانه‌ها است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا