سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الن دی جنرس هنگام حضور در صحنه فیلمبرداری “الن” متوجه شد که COVID-19 دارد.

الن دی جنرس  هنگام اجرای برنامه “الن شو ” فهمید که  COVID-19 دارد. الن دی جنرس در حال آماده سازی  یک اپیزود از “الن شو ” بود که متوجه شد آزمایش COVID-19 او مثبت است. روز چهارشنبه ،دی جنرس در اولین قسمت از زمان اعلام مثبت شدن آزمایشش در ماه دسامبر ، در مورد تجربه اش با ویروس کرونا  صحبت کرد.

مجری 62 ساله برنامه تاک شو  به مخاطبان مجازی اش گفت: “معلومه خیلی ها از نکات منفی صحبت می کنند اما من می خواهم در مورد مثبت شدن، آزمایش COVID خودم صحبت کنم.” دی جنرس گفت: “من در حال آرایش کردن بودن و داشتم صورتم را پودرمیزدم که کریگ دستیار من آمد گفت ” آزمایش COVID تو مثبت شده است “، و سپس همه از اطراف من فرار کردند.

” دی جنرس در اوایل دسامبر تایید کرد که آزمایش COVID او مثبت است. او روز چهارشنبه گفت که چگونه بلافاصله از استودیو خارج شد و قرنطینه را در خانه شروع کرد. دی جنرس از همسرش پورتیا د روسی گفت: “پورتیا مرا وادار کرد در اتاق دیگری روی یک تخت دیگه بخوابم زیرا او تخت اتومبیل رانی را برای خودش می خواست.”

دی جنرس همچنین با جزئیات بیشتری در مورد تجربه COVID-19 اش ،گفت که او سه روز اول 16 ساعت در روز می خوابد و در روز چهارم با اسپاسم کمر دست و پنجه نرم می کند. دی جنرس گفت: “من فکر کردم که عضله ام کشیده شده بود و این وضعیت همچنان ادامه داشت.

او گفت: “کمرم بدتر شد ، احساس می کردم دنده ام ترک خورده.”  در اواسط ماه دسامبر ، دی جنرس در مورد درد “طاقت فرسای” کمرش صحبت کرد ، خاطرنشان کرد در آن زمان او اطلاع نداشته است که این ممکن است علامت ویروس کرونا باشد.

دی جنرس روز چهارشنبه گفت: “این تنها علامتی است که من داشته ام.” “من سردرد نداشتم ، تب نداشتم ، حس چشایی ام را از دست ندادم. 

” در مورد چگونگی ابتلا به ویروس کرونا توسط دی جنرس یک معما باقی مانده است. این که ، من نمی دانم از کجا به آن مبتلا شدم” ، و  گفت که چجوری ماسک می زند. با ادامه روند موج دار شدن COVID-19 ، دی جنرس گفت او برای همه مبتلایان ناراحت است. “من می دانم که بسیاری از افراد خارج از کشور در حال حاضر با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند ، و من برایشان ناراحت هستم. مثل همیشه ، امیدوارم این نمایش برای شما شادی بخش باشد ، روزتان را روشن کند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا