سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لورن بورنهام سکوتش را در برابر شایعات جدایی از Arie Luyendyk Jr شکست.

لورن بورنهام هرگونه حدس و گمان در مورد جدایی از همسرش آری لویندیک جونیور را رد کرد ، چون او در اواخر امسال دوقلوهایش را بدنیا می آورد. Bachelor Nation می تواند اطمینان داشته باشد که زندگی مشترک لورن بورنهام و آری لویندیک جونیور در حال بزرگ شدن است.

لورن شایعه جدایی را رد کرد ،  او روز جمعه ، 15 ژانویه با اسکرین شاتی که  از ایمیلی از طرف  TMZ برای تیمش ارسال شده بود ، به اینستاگرام رفت. در این ایمیل اومده بود : ما در حال شنیدن جدایی او و آری هستیم. امیدوارم که این درست نباشد! اما می خواستم برای هرگونه اظهارنظر در این مورد تماس بگیریم.”

لورن گفت: منظورم این است که اگر 3 ساعتی را که برای آخر هفته پیش برای دوچرخه سواری از هم جدا شذیم را حساب کنید بله ما جدا شده ایم “.

مشخص نیست که چه عواملی می تواند باعث گمانه زنی های جدایی آنها شود ، به ویژه از آنجایی که روابط آنها بیشتر از هر زمان دیگری پررنگ تر به نظر می رسد.

در حقیقت ، این زوج هفته گذشته دومین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. آری در یک پست اینستاگرامی اختصاص داده شده به همسرش ، گفت: “من عاشق این هستم که ما همیشه مسائل را مرتباً حل و فصل کنیم و از آن قویتر بیرون بیاییم. “من شکرگذارم که همدیگر را پیدا کردیم و حتی بیشتر از اینکه در این زندگی باورنکردنی که با هم میسازیم و سهیم هستیم شکرگذارتر هستم.”

علاوه بر این ، این زوج امسال نه یکی ، بلکه دو فرزند در راه دارند. آنها این خبر را در 21 دسامبر 2020 در یک ویدیوی YouTube فاش کردند.

اگرچه آنها همیشه قصد داشتن سه فرزند را باهم داشتند ، آری به شوخی گفت: “شاید تولد آنها همزمان نیست.” و در حال حاضر آنها تنها فرزندشان نیستند. علاوه بر دو قلوها آنها دختری 20 ماهه بنام آلسی دارند.

این زوج تصمیم گرفتند که از یک سگ باردار، نگهداری کنند. تنها چند ساعت بعد از آوردن سگ به خانه ، او زایمان کرد. حالا پنج توله سگ به آنها اضافه شده است و آنها عاشق توله سگها هستند.

بورنهام در اینستاگرام نوشت: “آنها خیلی شیرین هستند.” “من می خواهم همه آنها را نگه دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا