سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پروژه جدید سریال تلویزیونی که ازگی مولا با هیجان زیاد منتظرش است!

بازیگر معروف ازگی مولا در سریال Masumlar Apartmanı (آپارتمان بی گناهان) که در 2 فصل گذشته ادامه داشت، روی صفحه تلویزیون ظاهر شد.

این بازیگر با شخصیت صفیه مورد توجه میلیونها مخاطب قرار گرفت. تأثیر عمیق شخصیت صفیه بر تماشاگر نتیجه آن بود که بازیگر نقش خود را به خوبی بازتاب داد.

این بازیگر معروف که در حال حاضر در موزیکال آلیس مشغول به کار است، اعلام کرد که این نمایش تا ژوئن ادامه خواهد داشت اما پس از آن دیگر روی صحنه نخواهد رفت.

در حالی که ازگی مولا اخیراً تولد 40 سالگیش را جشن گرفته بود، از هیجان زیادش هم صحبت کرد.

ازگی مولا  توضیح داد کار سریال« آیتن که دنیا را تغییر داد» که برای دیزنی پلاس آماده شده بود به پایان رسیده است، با این جمله اظهار داشت که از این پروژه بسیار هیجان زده شده است:

من در حال بازی در یک سریال برای پلتفرم دیجیتال هستم. دو روز بعد، فیلمبرداری به طور کامل تمام می شود. پس از آن، بی صبرانه منتظر انتشار آن خواهم بود.»

این بازیگر نقش دربان آیتن را بازی می کند که دو فرزند در داستان دارد.

آیتن که برای دخترش که تا آخر عمر معلول خواهد ماند به پول نیاز دارد،  پیشنهادی را می پذیرد و باعث اتفاقی می شود که دنیا را تکان می دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا