سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

این بار اوغور گونش در رکاب جان یامان و کرم بورسین قدم های محکمی برمی دارد!

هر روز یک مورد جدید به موفقیت های بازیگران سریال های ترکی در خارج از ترکیه اضافه می شود. با سریال Erkenci Kuş (پرنده سحرخیز )، جان یامان تبدیل به فردی شد که بهترین بازی را در این زمینه انجام داد و محبوبیت بین المللیش را افزایش داد.

کرم بورسین که با سریال Sen Çal Kapımı (تو در خانه ام را بزن) محبوبیت زیادی به دست آورد، یکی از بازیگران ترکیه ای شد که هم در ایتالیا و هم در اسپانیا مورد توجه زیادی قرار گرفت. مشاهده می شود که تحسین کرم بورسین به ویژه در کشورهای اسپانیایی زبان به سرعت در حال گسترش است.

اوغور گونش که این روزها در سریال TRT1 با نام Al Sancak نقش اول را ایفا می کند، با شخصیت Tuğtekin در سریال Diriliş Ertuğrul به یکی از نام های مطرح خارج از ترکیه تبدیل شد.

با این حال، این بازیگر اخیراً به ویژه با شخصیت یلماز در سریال تلویزیونی Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) بسیار محبوب شده است. علاقه به اوغور گونش با انتشار این سریال در خارج از ترکیه در یک جغرافیای بسیار گسترده به طور تصاعدی افزایش یافت.

این بار اوغور گونش در مطبوعات ایتالیایی مطرح شد که نام جان یامان و کرم بورسین  مدام در آن به چشم می خورد. این بازیگر سرشناس میهمان برنامه Verissimo پخش شده از شبکه شانل 5 یکی از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی کشور بود.

سریال Bir Zamanlar Çukurova که تا به امروز در 60 کشور پخش شده است، تقریباً در هر کشوری نتایج بسیار خوبی در رتبه بندی کسب کرده است و اقتباس آن در یونان اتفاقات بسیار مهمی بود.

اوغور گونش که در این روند نام خود را برای طرفداران سریال های ترکی در خارج از ترکیه مطرح کرد، از محبوبیتی که در ایتالیا پیدا کرده خرسند است. در طول برنامه، این بازیگر گفت: «ما خوشحالیم که در ایتالیا اینقدر دوستمان دارند. اول از همه، از اینکه به خوبی از من در اینجا میزبانی کردید بسیار سپاسگزارم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا