سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

روز آزاد شدن خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki از زندان نزدیک می شود

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki که در زندان به سر می برد، اینکه چگونه منتظر روز آزادی اش است را به همکار خواننده اش گولبن ارگن Gülben Ergen توضیح داد.

4_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki در ملاقاتی که با همکار خواننده اش گولبن ارگن Gülben Ergen داشته گفته که طرز استفاده از تلفن همراه را فراموش کرده و به خواسته خودش همکار خواننده اش گولبن ارگن Gülben Ergen گفته های او را در حساب توییترش به اشتراک گذاشت.

5_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki که از همکار خواننده اش گولبن ارگن Gülben Ergen خواسته گفته هایش را در حساب توییترش به اشتراگ بگذارد و در زندان درمورد اسنپ چت شنیده و از گولبن ارگن Gülben Ergen پرسیده که اسنپ چیه؟

6_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki که قراره در 5 ژوئن آینده از زندان آزاد شود به گولبن ارگن Gülben Ergen گفته بی صبرانه منتظر روزی که قراره آزاد بشم هستم.

 

1_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki گفته : « برای قطرات باران شعر نوشتم و هر چی میدونستم رو فراموش کردم و بی صبرانه منتظر روز 5 ژوئن روز متولد شدن دوباره هستم. »

2_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki گفته : « تو شبکه flaş برنامه جاوگر بامزه هست اونو می بینم و برای 5 ژوئن روزشماری می کنم، روزی که دوباره متولد می شوم. »

3_hd1

خواننده معروف ترکیه دنیز سِکی Deniz Seki گفته : « خیلی دلم تنگ خوانندگی شده و خیلی دلتنگ طرفدارانم شدم و استفاده از تلفن همراه رو فراموش کردم. اسنپ مد شده، اون چیه؟ »

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا