سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک نگاهی به ازدواج با جنیفر گارنر می اندازد و می گوید که احساس می کرد در دام افتاده است

بن افلک در مورد جداییش از جنیفر گارنر صحبت می کند. او در برنامه SiriusXM The Howard Stern Show، درباره طلاقشان که از سال 2005 تا 2018 با هم زن و شوهر بودند صحبت کرد.این زوج سه فرزند دارند، ویولت 16 ساله، سرافینا 12 ساله و ساموئل، 9.

افلک با انتقاد از “دروغ های وحشتناکی ” که در بحبوحه جدایی او و گارنر در رسانه ها چاپ شده بود، شروع کرد.

او گفت: “حقیقت این بود که ما وقت گذاشتیم، تصمیم گرفتیم، از هم جدا شدیم. ازدواجی داشتیم که نتیجه ای نداشت. .” “این کسیه که دوستش دارم و به او احترام می گذارم، اما دیگر نباید با او زندگی مشترک داشته باشم.”

افلک ادامه داد: “و بعد ما گفتیم، “میدونی چی؟ ما تلاش کردیم برای رابطمان چون بچه داشتیم”، “و بعد هر دویمان احساس کردیم که نمی خواهیم این مدل زندگی و ازدواج را بچه هایمان ببینند. ”

افلک معتقده که اگر آنها به رابطه شان پایان نمی دادند،ممکن بود با هم گلاویز می شدند و او “احتمالاً هنوز مشروب می خورد.”

افلک در مورد ازدواجش با گارنر 49 ساله گفت: “این بخشی از دلیل الکلی شدن مت بود ,من به دام افتاده بودم.” ” به این فکر می کردم که به خاطر بچه هایم نمی توانم این زندگی را ترک کنم،  خوشحال نیستم. چه کار کنم؟” کاری که من کردم این بود به سمت مشروبات الکلی رفتم.”

وقتی زمان پایان دادن به همه چیز فرا رسید، افلک گفت که او و گارنر “این کار را دوستانه انجام دادند.”

او اعتراف کرد: “آیا ما لحظات پر تنشی داشتیم؟ آیا بر سر حضانت با هم اختلاف داشتیم؟  آیا عصبانی شدیم؟ بله.” “اما اساساً همه اینها همیشه با احترام همراه بود. من می دانستم که او مادر خوبیه.من الکلی بودم. باید هوشیار می شدم، این را هم می دانستم و تایید کردم. گفتم. “حق با شماست. من باید الکل را ترک کنم.”

افلک قبلاً در مورد مبارزه اش با اعتیاد الکل  صحبت کرده بود، چیزی که پدرش تیموتی افلک نیز با آن دست و پنجه نرم می کرد اما اکنون 30 سال هوشیار بوده است.

او توضیح داد: “زمانی که احساس کردم اعتیاد من بر فرزندانم تاثیر می گذارد تصمیم گرفتم آن را ترک کنم.” “من جبران کردم. برای مدتی فکر می کردم موقتیه،  اما از آن روز، به مسیح قسم خوردم، دیگر هرگز مشروب نخورم.»

در اوایل سال جاری، افلک و جنیفر لوپز دوباره عشق قدیمیشان را زنده کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا