سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

حتی پیام‌های متنی کرم بورسین در رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شود که قلب میلیون‌ها طرفدار بتپد

کرم بورسین  که به مدت 2 سال منتظر پروژه جدیدش در تلویزیون بود، با سریال کمدی رمانتیک جدیدش Ya Çok Seversen (چیزی که خیلی دوست داری) آماده دیدار با طرفدارانش می شود.

میلیون ها طرفدار پرشور کرم بورسین  هم در ترکیه و هم در خارج از ترکیه وجود دارد. پروژه سریاا جدید مورد نظر از پنجشنبه 15 تیرماه آغاز می شود.

هیجان طرفداران کرم بورسین  هر بار که یک تریلر جدید منتشر می شود یا زمانی که پست هایی در مورد این سریال در شبکه های اجتماعی منتشر می شود افزایش می یابد.  بورسین از به اشتراک گذاشتن هیجان خود با طرفدارانش در هر دو اکانت اینستاگرام و توییتر غافل نشد.

در حالی که این بازیگر در حال آماده شدن برای بازگشت به تلویزیون با شخصیت آتش آرکالی است، میلیون ها طرفدار را هم به دنبال خود می کشاند. می توان پیش بینی کرد که فروش بین المللی سری Ya Çok Seversen که قرار است شروع بسیار خوبی در  کانال D داشته باشد نیز بسیار خوب باشد.

کرم بورسین  که سریال جدیدش را با پیام Ateş Arcalı ایز لودینگ به بیش از 11 میلیون هوادار در اینستاگرام معرفی کرد، فاش کرد که با نوشتن یک کامنت روی پستی که در حساب توییتر خود گذاشته بود، هیجان زده شده است.

یکی از طرفداران این بازیگر نوشت: «هنوز منتظر وضعیت اینجا هستم.کرم بورسین این قطعا یک شاهکار خواهد بود.

از سوی دیگر، کرم بورسین  به این پیام پاسخ داد و نوشت:

«من هم برای این بسیار هیجان زده هستم. من کل تیزر را در یک مقطع زمانی برای شما ارسال خواهم کرد، اما اجازه دهید ابتدا روی Ya Çok Seversen تمرکز کنیم.»

کرم بورسین  در پست دیگری با اشاره به آلپر بایتکین یکی از همبازی هایش  در سریال Ya Çok Seversen نوشت:

«آلپر بایتکین! او یکی از بازیگران مورد علاقه من برای مدت طولانی بوده است, او خیلی  زرق و برق دار است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا