سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

کریس ایوانز شخصیت بازلایتر را در تریلر جدید اسپین اف «داستان اسباب بازی ها» به نام«Lightyear» زنده می کند.

کریس ایوانز در تریلر اسپین‌آف ” داستان اسباب بازیها ” با نام  لایت‌یر، شخصیت نمادین دیزنی باز لایتر را تجسم می‌دهد. ایوانز صداپیشگی باز را در این فیلم که  17 ژوئن اکران می شود، بر عهده دارد.

در  تریلر تازه منتشر شده با یک ربات عظیم الجثه و دیگر دشمنان زمانی که او و همکارانش در یک سیاره فرو می‌روند مبارزه می‌کند. بینندگان همچنین با گربه ربات خنده دار او آشنا می شوند.

ایوانز این تریلر را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: “تا بی نهایت…💙🤯.”

در سری انیمیشنهای داستان اسباب بازی ها شخصیت باز توسط تیم آلن صداگذاری شد. کارگردان آنگوس مک‌لین در اکتبر درباره لایت‌یر با ET صحبت کرد، این فیلم در دنیای داستان اسباب‌بازی هاست که الهام‌بخش شخصیت اکشن باز لایتر شخصیت مورد علاقه اندی جوان در اولین فیلم فرانچایز بود.

مک‌لین به ET گفت: “باز شخصیتیه که از زمانی که در Toy Story 2 شروع شد، همیشه به او علاقه زیادی داشتم و با او ارتباط  برقرار می کردم و  به نوعی جذب او شده بودم. من همیشه در مورد دنیای باز کنجکاو بودم.  دنیایش مانند دنیای تکاوران فضایی و دنیای فرماندهی ستاره ها بود.”

او ادامه داد که ایوانز “اولین و تنها انتخاب” برای صداپیشگی باز بود.

او افزود: “بسیار خوشحالم که با او کار کردم و چنین شریکی در ساخت این اسپین اف داشتم.” “این تجربه فوق العاده ای بود. او دقیقاً همان چیزیه که شما فکر می کنید. و او در کارش واقعاً خوبه.”

تریلر را از اینجا تماشا کنید . 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا