سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستن بل به عنوان یک شخصیت جدید به Central Park باز می گردد

به گزارش ددلاین ،کریستن بل این بازیگر صداپیشگی شخصیت جدید ابی در فصل سوم سریال انیمیشن Apple TV+ را بر عهده خواهد داشت.

ابی خواهر کوچکتر پیج است که صداپیشگی آن را کاترین هان، همبازی او در Bad Moms بر عهده دارد.

در فصل اول سنترال پارک، بل صداپیشگی مولی، دختر نژاد ترکیبی پیج و اوون (لزلی اودوم جونیور) را بر عهده داشت.

زمانی که بل در ژوئن 2020 این نقش را واگذار کرد، بیانیه‌ای منتشر کرد

در بیانیه او آمده است: « بازی در نقش مولی در سنترال پارک نشان دهنده عدم آگاهی است. صداپیشگی یک شخصیت ترکیبی با یک بازیگر سفیدپوست, خصوصیت نژاد مخلوط و تجربه سیاهپوستان آمریکایی را خراب می کند. اشتباه بود و ما در تیم سنترال پارک متعهد شده ایم که آن را درست کنیم.”

او می‌گوید: «خوشحالم که این نقش را به کسی واگذار می‌کنم که می‌تواند تصویری بسیار دقیق‌تر ارائه دهد و متعهد می‌شوم که یاد بگیرم، رشد کنم و سهمم را برای برابری و عدالت انجام دهم.»

تصمیم بل برای کناره‌گیری از نقش اصلی‌اش در سنترال پارک، تنها چند ساعت پس از آن بود که جنی اسلیت تصمیم مشابهی در مورد نقش صداپیشگی‌اش در Big Mouth نتفلیکس گرفت.

اسلیت در مورد نقشش به عنوان شخصیت دو نژادی میسی در این سریال انیمیشنی نوشت: “امروز به این تصمیم رسیدم که دیگر نمی توانم شخصیت میسی را در  انیمیشن Big Mouth بازی کنم. در ابتدای برنامه، من با خودم استدلال کردم که برای من مجازه که نقش میسی را بازی کنم زیرا مادرش یهودی و سفیدپوسته همانطور که من هستم. اما میسی سیاه پوسته و شخصیت های سیاه پوست در یک  انیمیشن باید توسط سیاه پوستان بازی شوند.”

فصل سوم Central Park در 9 سپتامبر در Apple TV+ پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا