سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم مادام وب از سونی در جولای 2023 اکران می شود

سونی پیکچرز سرانجام تاریخ اکران  فیلم مادام وب را در جولای 2023 تعیین کرد. مادام وب توسط دنی اونیل و جان رومیتا جونیور ساخته شده است. در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره 210 مادام وب، اغلب به عنوان یک زن مسن نابینا و فلج به تصویر کشیده می‌شود که به یک سیستم حمایت از زندگی که توسط شوهرش ساخته شده ، وابسته است. او همچنین دارای توانایی  تله پاتی است. داکوتا جانسون، ستاره Fifty Shades of Grey، قرار است در نقش شخصیت اصلی ایفای نقش کند، که در اینجا در ورژن جوان‌تر به تصویر کشیده می‌شود و سیدنی سوینی هم در نقشی نامعلوم بازی می‌کند.

مادام وب بخشی از دنیای مرد عنکبوتی سونی است که تاکنون شامل Venom، Venom: Let There Be Carnage و Morbius است که به تازگی منتشر شده است. اطلاعات زیادی در مورد این پروژه در دست نیست، اگرچه شخصیت شبیه دکتر استرنج توصیف شده است.

سونی پیکچرز اعلام کرده است که فیلم مادام وب 7 جولای 2023 اکران خواهد شد

مادام وب یکی از سه فیلم مربوط به مرد عنکبوتیه که سونی قصد دارد در سال 2023 اکران کند.

سال  2023با  اکران Kraven the Hunter  با بازی آرون تیلور-جانسون در 13 ژانویه 2023 آغاز می شود. دومین فیلم اخیراً  به تاخیر افتاده فیلمSpider-Man: Across the Spider-Verse; هست که سونی این انیمیشن را از اکتبر 2022 به 2 ژوئن 2023 منتقل کرد و باعث شد آن را تنها یک ماه قبل از اکران مادام وب منتشر کند. سونی دقیقاً همان تاریخ اکران فیلم Spider-Man: Homecoming در سال 2017 را برای فیلم مادام وب با بازی جانسون تعیین کرده است. این فیلم در سراسر جهان به فروش 880.2 میلیون دلاری دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا