سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیرپیشخوان اروپاخبر های داغمجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس مستند رسوایی پذیرش دانشکده را می سازد.

سازندگان مستند جشنواره Fyre نتفلیکس اکنون هدفشان را برای ساخت مستند  رسوایی پذیرش دانشگاه گذاشته اند.

کریس اسمیت ، کارگردان فیلم Fyre: The Greatest Party that Never Happened  و جار کارمن ، اکنون آماده انتشار Operation Varsity Blues در Netflix در 17 مارس هستند.

 این فیلم به  بررسی افراد  مشهوری می پردازد که با استفاده از ثروتشان فرزندانشان را راهی کالجهای نخبه گان کرده اند و با این کار ملتی را عصبانی کردند که همیشه درگیر نابرابری و بی عدالتی بوده اند.

 این رسوایی درباره بیش از 50 والد است  که گفته می شود  با دادن رشوه فرزندانشان  را در دانشگاه های معتبر جای دادند. در این مستند بازیگر متیو مودین نقش خواننده ای را بازی می کند  که پس از دریافت میلیون ها دلار رشوه به اتهامات کلاهبرداری و پولشویی  مقصر شناخته شد.  او  در تحقیقات FBI کمک کرد و بسیاری از والدین درگیر به اتهامات مختلف اعتراف کردند.

لوری لافلین ستاره  Full House  و فلیسیتی هافمن بازیگر Desperate Housewives ، والدین پر سر و صدایی بودند که متهم به این رسوایی شدند.   

، لافلین به همراه همسرش موسیمو جیانولی در پرونده رشوه گناهکار شناخته شدند. دادستان‌ها اعلام کردند که این زوج ۵۰۰ هزار دلار رشوه پرداخت کرده بودند تا با ایجاد رزومه ورزشی جعلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پذیرش شوند.

لافلین به خاطر این جرم علاوه بر دو ماه زندان، به پرداخت ۱۵۰ هزار دلار جریمه نقدی، ۱۰۰ ساعت خدمت در زمینه خدمات اجتماعی و همینطور ۲ سال آزادی مشروط محکوم شد. همسر ۵۷ ساله او نیز به پنج ماه زندان، پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه مالی، انجام ۲۵۰ ساعت خدمات اجتماعی و ۲ سال آزادی مشروط محکوم شد.

زندانی که لافلین به گذراندن امور در آن محکوم شد در ۴۰ مایلی سان فرانسیسکو قرار دارد و حدود ۸۷۴ زندانی زن در آنجا نگهداری می‌شوند. فلیسیتی هافمن هم در سال ۲۰۱۹ در این پرونده، به ۱۴ روز زندان محکوم شد.

به غیر از مستند جدید ، Lifetime فیلم رسوایی پذیرش دانشگاه را در سال 2019 منتشر کرد. آناپورنا همچنین یک سریال تلویزیونی محدود در مورد رسوایی تولید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا