سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران انگین آکیورک جشن می گیرند! ژوئن ماه انگین آکیورک خواهد بود!

یکی از محبوب ترین بازیگران ترکیه، انگین آکیورک، به نام بسیار مطرحی در خارج از ترکیه تبدیل شده است، به خصوص پس از موفقیت بزرگ سریال Kara Para Aşk (عشق پول سیاه) در جهان. طرفداران آکیورک بعد از  جدیدترین سریال او دختر سفیر دلتنگش شده بودند. اما دلتنگی به زودی تمام می شود. چرا که انگین آکیورک با دو محصول جدید یکی پس از دیگری در حال آماده شدن برای حضور در مقابل هوادارانش است.

 

این بازیگر خوش تیپ خودش را با دو ساخته یک فیلم و یک سریال در روزهای آینده آماده می کند تا در مقابل هوادارانش حاضر شود.  انگین آکیورک در فیلم یولین آچیک اولسون و سریال کاچیش نقش اصلی را بازی می کند !

نقش اصلی  انگین آکیورک با تولگا ساریتاش  قرار است در 23 می از نتفلیکس اکران شود.Mehmet Ada Öztekin   روی صندلی کارگردانی می نشیند و فیلمنامه آن توسط هاکان اورنسل نوشته شده است.

در این فیلم نام هایی مثل  ایلکر کیزماز، بلفو بنیان، آلپای کمال آتالان، ارگون کویوچو، ابرو نیل آیدین و اوزلم چاکار یالچینکایا هم بازی کرده اند و این فیلم داستان دو دوست نظامی را روایت می کند.

سریال فرار که در آن انگین آکیورک نقش اصلی را با ایرم حلواجی اوغلو بازی می کند , در تاریخ 14 ژوئن از دیزنی پلاس پخش می شود.  سریال Escape ( فرار)  اولین سریال ترکی دیزنی پلاسه که پخش آن در ترکیه از 14 ژوئن آغاز می شود. سریال Escape  سریالی اکشن  درباره اتفاقات مرزی پس از جنگ در سوریه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا