سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

یک پروموشن دیگر از سریال Şahmaran (شاهمران) رسید!

علاقه به سریال Şahmaran که برای نتفلیکس با بازی سرنای ساریکایا و بوراک ساخته شده  در حال افزایش است! تریلر جدید این سریال که قبل از انتشار در فصل دوم فیلمبرداری شده بود، کمی قبل از پخش باعث هیجان شد!

فیلمنامه این سریال به تهیه کنندگی Tims&B Productions و کارگردانی Umur Turagay متعلق به قلم موفق پینار بولوت است. همچنین قابل ذکر است که هیچ جزییاتی  از سریال Şahmaran که فیلمبرداری فصل اول آن در آدانا در سپتامبر 2021 آغاز شد، دریافت نشد و هیچ عکسی به اشتراک گذاشته نشد.

تصویربرداری فصل دوم سریال از ماه اوت در مارماریس آغاز شد و در آدانا ادامه یافت. این سریال که اولین بار حدود یک ماه پیش معرفی شد، با عبارات «پیشگویی، عشق، خیانت» عرضه شد.

درباره سکانس های چشمگیر و شجاع بازیگران مطرح سرنای ساریکایا و بوراک دنیز که با نقش آفرینی هایشان بسیار مورد کنجکاوی قرار گرفته اند، در روزهای آینده خیلی صحبت خواهد شد! با تصاویر در دومین پروموشن، علاقه به سریال بیش از پیش افزایش می یابد!

فصل اول این سریال که در 8 قسمت تهیه شده از ۲۰ ژانویه پخش می شود. با شروع ژانویه، شمارش معکوس برای سریال آغاز شده است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا