سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اخبار حضور James Franco در سریال ۶ قسمتی The Ballad of Buster Scruggs

James Franco یکی از بازیگران شناخته شده ی هالیوود است که طرفداران زیادی دارد و خیلی ها کارها و پروژهای او را پیگیری می کنند. حالا طبق اخبار منتشر شده قرار است او در سریال The Ballad of Buster Scruggs که به تازگی ساخته خواهد شد بازی کند. در این مطلب همچنین می توانید از بقیه ی پروژه های او مطلع شوید.

NEW YORK, NY - JUNE 05:  James Franco attends the 2017 CFDA Fashion Awards at Hammerstein Ballroom on June 5, 2017 in New York City.  (Photo by Taylor Hill/FilmMagic)

James Franco یکی از بازیگران جوان هالیوود است که طرفداران زیادی دارد. این بازیگر ۳۹ ساله تا به حال در فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخته که می توان از آن ها به Spider-Man و Oz the Great and Powerful و The Interview اشاره کرد. او همچنین در تعدادی سریال بازی کرده به عنوان مثال سریال ۱۱٫۲۲٫۶۳ محصول شبکه ی Hulu و حالا صخبت هایی درباره ی یک سریال جدید است.
به این ترتیب بنا به اخبار منتشر شده قرار است James Franco برای پروژه ی بعدی خود در سریال تلویزیونی The Ballad of Buster Scruggs که توسط برادران Coen ساخته می شود، بازی کند.
به نقل از سایت The Tracking Board قرار است Franco به همراه Stephen Root و Ralph Ineson در یکی از از اپیزود های این سریال به ایفای نقش بپردازند. بنا به اخبار منتشر شده این سریال در مجموع ۶ اپیزود دارد که در هر قسمت داستان، کاراکتر ها و بازیگران کلا تغییر می کنند.
بعد از این پروژه احتمالا باید شاهد حضور Franco در سریال The Deuce محصول شبکه ی HBO و بعد از آن سریال کمدی Angie Tribeca محصول شبکه ی TBS و بعد از همه ی این ها می توانیم او را در نقش قبلی خود در سریال درام ۱۱٫۲۲٫۶۳ به نویسندگی Stephen King که از شبکه ی Hulu پخش می شود ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا