سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

اظهارات مادر لیدر شاهین درمورد ایرم دیرجی İrem Derici خواننده ترکیه

به گزارش نسیم ورد؛

شب گذشته خواننده قدیمی ترکیه سلامی شاهین Selami Şahin در مکانی کنسرت داشت و برای تماشای این کنسرت همسرش دیدم شاهین Didem Şahin و پسرش لیدر و دوست دخترش ایرم دیرجی İrem Derici حضور داشتند.

34_d

قبل از شروع کنسرت خواننده معروف ترکیه سلامی شاهین Selami Şahin در گفتگو با خبرنگاران گفت که تدارکات برای آماده سازی آلبوم جدیدش را شروع کرده و حتی ده آهنگ از آن آماده شده است.

40_d

خواننده معروف ترکیه سلامی شاهین Selami Şahin در ادامه گفت که پسرش لیدر شاهین نیز درحال آماده سازی آلبوم است و به او کمک نمی کند چون سبک موسیقی شان تفاوت دارد و می خواهد.

36_d

خواننده معروف ترکیه سلامی شاهین Selami Şahin در مورد رابطه پسرش با خواننده معروف ایرم دیرجی İrem Derici گفت که پسرم 31 سالش را تموم کرده و رابطه خودش هست و ایرم نیز مثل دختر ماست. درمورد اینکه ما رابطه پسرمان را با ایرم تصویب نمی کنیم دراومده بود ولی حقیقت ندارد و دراین موضوع نیز همسرم را نشانه گرفته بودند.

33_d

در این میان نیز همسرش با خبرنگاران صحبت کرد و گفت که ما با رابطه پسرمان و ایرم مشکلی نداشتیم و نداریم و الان نیز میخواهیم خونوادگی کنسرت رو تماشا کنیم.

19_d

مادر لید شاهین در ماههای اخیر و زمان شروع رابطه پسرش با ایرم با اشتراک توییتی که گفته بود « خروسم رو آزاد کردم کسی که مرغ داره نگران باشه » توجه بساری از اعل رسانه را جذب کرده بود.

10_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا