سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نسلیهان آتاگول فیلمبرداری Aaahhh Belinda را به پایان رساند!

نسلیهان آتاگول که بازیگری  را در سال 2006 با سریال Yaprak Dökümü آغاز کرد، با سریال تلویزیونی Kara Sevda که در آن به همراه بوراک اوزچیویت بازی کرد، جهشی در حرفه اش  داشت.

نسلیهان بازیگر نقش شخصیت «ناره» در سریال دختر سفیر که آخرین بار در دسامبر 2019 از شبکه استار تی وی پخش شد، در پایان فصل اول به دلیل بیماری  مجبور به ترک سریال شد.

نسلیهان آتاگول که سلامتیش را به دست آورد، با یک پروژه بسیار خاص به صحنه فیلمبرداری بازگشت. پروژه جدید این بازیگر Aaahhh Belinda فیلم فراموش نشدنی سینمای ترکیه بود که توسط OGM Pictures برای نتفلیکس بازسازی شد.

این بازیگر که فیلمبرداری این فیلم را به پایان رساند، در حساب اینستاگرامش اعلام کرد و  از همبازی هایش تشکر کرد. این بازیگر معروف به اشتراک گذاشت: «آآآآآه بلیندا! من می خواهم از همه تیمی که از من حمایت کردند و همه کسانی که کمک کردند تشکر کنم. خوش آمدی! عالی بودی

این فیلم با بازی نسلیهان آتاگول و سرکان چای اوغلو به کارگردانی دنیز یورولمازر و نویسندگی هاکان بونومو ساخته شده است.

نسلیهان آتاگول همچنین مشغول ساخت سریال تلویزیونی Gecenin Ucunda (در انتهای شب) ادامه می دهد که در آن نقش اصلی را با همسرش کادیر دوغولو  Kadir Doğulu به اشتراک می گذارد. این سریال که به زودی روی صحنه می رود، قراره در ماه سپتامبر پخش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا