سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جیمی الکساندر به مجموعه فیلم‌های Thor باز می‌گردد

[ad_1]

پس از غیبت نقش جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) در فیلم Thor: Ragnarok، وی قرار است به ازگارد بازگردد.

منابع مطلع به خبرگذاری ددلاین گفته‌اند که الکساندر به قسمت جدید مجموعه فیلم‌های Thor، به نام Thor: Love And Thunder در نقش سیف باز خواهد گشت.

مارول (طبق معمول) از اظهار‌نظر خودداری کرده است.

منابع مطلع همچنین افزودند که این بازگشت ممکن است تنها نقش او به عنوان سیف نباشد و الکساندر همچنین می‌تواند به عنوان میهمان در قسمتی از سریال Loki از دیزنی‌پلاس نیز حضور داشته باشد.

هر دو پروژه مذکور بخشی از رونمایی برنامه سرمایه‌گذاری دیزنی بودند که در آن مدیر استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) اعلام کرد: کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور و کریستین بیل (Christian Bale) در نقش گور سلاخ خدایان، به فیلم جدید Thor: Love And Thunder باز خواهند گشت. تولید این فیلم ماه آینده با بازگشت تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به عنوان کارگردان آغاز می‌شود.

در مورد Loki، این سریال ماه مه آینده با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش شخصیت اصلی به نمایش درمی‌آید. اوون ویلسون (Owen Wilson) و گوگو امباتا-را (Gugu Mbatha-Raw) نیز در این سریال حضور دارند.

شخصیت الکساندر در دو قسمت اول مجموعه Thor به عنوان یک شخصیت جالب و پرطرفدار به نام سیف، یکی از همراهان ثور، در ازگارد بود و بازگشت او احتمالا موجب هیجان طرفداران این مجموعه شود.

در زمینه تلویزیون، الکساندر اخیرا در سریال هیجان‌انگیز و درام Blindspot که از شبکه NBC در پنج فصل پخش شد، نقش‌آفرینی کرد.

منبع: Deadline

[ad_2]

منبع
نقل از سینما فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا