سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

جدایی نقش های اصلی سریال آلپ ارسلان شاید باعث از دست رفتن رتبه های خوب شود!

سریال آلپ ارسلان که عصر دوشنبه از شبکه TRT1 پخش شد، با فیلمنامه قوی و بازیگران موفقش، رتبه کامل تماشاگران را به خود اختصاص داد. این سریال پر اکشن  با بازی باریش اردوچ و فاحریه اوجن در نقش‌های اصلی، با هر قسمت تماشاگر را میخکوب می‌کند و رتبه‌های برتر چارت رتبه‌بندی را به هیچ‌کس واگذار نمی‌کند.

با این حال طبق ادعای بیرسن آلتونتاش از TV100، این سریال رکوردشکنی نقش اول خواهد بود و در قسمت بیست و هفتم به پایان خواهد رسید. به تازگی خبری در مورد سریال آلپارسلان بزرگ سلجوقی به گوش می رسد. طبق اخبار منتشر شده، باریش اردوچ و فاحریه اوجن این سریال را ترک خواهند کرد.

فاحریه اوجن سریال را ترک خواهد کرد زیرا قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، اما اینکه امره کونوک، مدیر آکلی فیلم، فاحریه اوجن را متقاعد کند که برای یک فصل دیگر بازی کند یا خیر، هنوز جای بحث دارد

اوجن که پس از مادر شدن از سریالها فاصله گرفته بود، پس از مدت ها با سریال سلجوقی بزرگ آلپارسلان به بازیگری بازگشت.

از سوی دیگر، باریش اردوچ،  بعد از پایان فصل و پس از فیلمبرداری فصل دوم سریال کولوپ (باشگاه) در تابستان امسال، ، با آلپ ارسلان سلجوقی بزرگ ادامه خواهد داد.

در فصل اول سریال آغاز سلجوقیان بزرگ، دوره سلطان ملیکشاه دولت بزرگ سلجوقی را به تصویر کشیده شد. اما در فصل دوم داستان به عقب رفت و دوره سلطان آلپ ارسلان، پدر ملیکشاه، روایت می شود.

باریش اردوچ بازی بسیار موفقی را ارائه کرد و دوباره در این سریال شرکت کرد و همچنان طرفدارانش را مسحور خود می کند. این بازیگر که نقش سلطان آلپ ارسلان را با موفقیت ایفا کرده بود، با پارتنر نقش اولش فاحریه اوجن هم ارتباط خوبی برقرار کرد.

بسیاری از طرفداران سریال هم هارمونی این دو را دوست دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا