سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکی

پخش سریال جدید شبکه TV8 به نام Canım Annem ” روانه مادر عزیزم ” شروع شد.

TV8 هم روند سریال های روزانه را دنبال کرد. پس از موفقیت سریال در حال پخش امانت از شبکه 7، TV8 امروز برای اولین بار  پخش سریال جدید روزانه خودش به نام Canım Annem  ” روانه مادر عزیزم ”  را شروع کرد.

یاسمین ارکول ترکمنلی و اجه تهتالی اوغلو پرتز کارگردانی این سریال را بر عهده گرفتند و سلین سزگین، ارول گدیک، گچه ایشک دمیرل، سردار یلدیریم، دیلارا بویوکبایرکتار، جانسین میسرلی، فاروک پاکیشوا،اوزلم ساواش هم در این سریال نقش آفرینی می کنند.

فصل دوم سریال امانت که از شبکه 7 پخش شد, با موفقیت پیش می رود. این وضعیت باعث شده سریالهای روزانه به عنوان جایگزین در شبکه ها تبدیل شوند. کانال دی قبلاً سریال روزانه ” زندگی شکسته “را پخش کرده بود. . این سریال برای یک فصل پخش شد و در صدمین قسمت از تلویزیون خداحافظی کرد.

در سریال های روزانه، حالا نوبت TV8 است که امتحان خودش را پس بدهد. سریال Canım Annem  ” روانه مادر عزیزم “که توسط استودیو ساران و استلار پروداکشن تولید شده است، یک درام عاشقانه و خانوادگی است. داستان این سریال که امروز ساعت 14:45 اولین قسمت از آن پخش می شود به شرح زیر است:

زینب دختر زیبای معصومیه که به مادرش خیلی علاقه دارد. یک روز مادرش جمره تصادف می کند و می میرد. نزدیکانش نمی توانند به زینب بگویند که مادرش مرده است تا او ناراحت نشود.چون زینب بیماری قلبی مادرزاردی دارد که نمی‌تواند این غم را تحمل کند. در حالی که مادر زینب در حال مرگه، آنقدر به او تهمت زده می شود که شوهرش مورات که عاشق همسرش بود حالا این تهمتها را باور می کند و دیوانه وار از او متنفر می شود.

مادر مورات الان شرایط را برای ازدواج پسرش با ملک که همیشه می خواست با او ازدواج کند مناسب می بیند. . زینب  در شبی که پدرش می خواهد با ملک ازدواج کند متوجه می شود مادرش فوت کرده و دچار بحران می شود. وقتی قلب زینب می خواهد از کار بیفتد، معجزه ای اتفاق می افتد.

در مقابل زینب، نازلی که شبیه مادرش هست که انگار خواهر دوقلوی مادرشه ظاهر می شود. در آخرین لحظه جان زینب نجات داده می شود و نازلی را به عنوان مادر در آغوش می گیرد. حالا  مورات به خاطر دخترش به نازلی که دقیقاً شبیه همسریه که از او متنفر است، پیشنهاد میدهد تا زمانی که زینپ جراحی قلبش را انجام دهد، مانند یک مادر اجاره ای برایش باشد. . هیچ کس حتی نازلی هم نمی داند که او و جمره دوقلو هستند. اما تقدیر او را به آنجا فرستاد تا این حقیقت را بفهمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا