سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشیپیشخوان اروپا

لیونل مسی پس از پایان قرارداد با پاری سن ژرمن پیشنهاد پیوستن به باشگاه عربستانی را می پذیرد

شایعات در مورد جدایی لیونل مسی فوق ستاره فوتبال از باشگاه فعلی پاریس سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی در فصل آینده، مدتیه که به گوش می رسد و سفر غیرمجاز مسی به عربستان سعودی باعث شعله ور شدن دوباره شایعات شده است.

بر اساس گزارش رسانه ها، هفته گذشته تیم الهلال عربستان و رقیب حدود 400 میلیون دلار دستمزد در سال به مسی پیشنهاد داد. یک منبع نزدیک به کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین افزود که این پیشنهاد از سوی باشگاه عربستانی تنها پیشنهادیه که مسی تاکنون دریافت کرده است

حالا اما طبق گزارش ال چیرینگیتو، مسی قرار است پیشنهاد الهلال را بپذیرد. این گزارش می افزاید که سرخیو بوسکتس، هم تیمی سابقش در بارسلونا، به عنوان بازیکن آزاد به او در الهلال خواهد پیوست، در حالی که جوردی آلبا نیز اگر بتواند برای پایان قرارداد فعلی خود با بارسا مذاکره کند، این حرکت را انجام خواهد داد.

بارسا، باشگاه سابق مسی، و تیم لیگ برتر فوتبال اینتر میامی، هر دو علناً اعلام کرده‌اند که در صورت انجام معامله، آماده جذب مسی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا