سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

خبر خوب از سریال Dünyayla Benim Aramda (بین دنیا و من) رسیده است!

پلتفرم دیجیتال دیزنی پلاس که پخشش را از 14 ژوئن در ترکیه آغاز کرده است، اخیرا قراردادهایی را امضا کرده  که مخاطبان را به وجد آورده است. پس از توافقات انجام شده یکی پس از دیگری توسط دیزنی پلاس که شامل نام هایی می شود که همگی در صنعت سریال های تلویزیونی در ترکیه موفق هستند، اولین سریالی که پخش شد سریال  Kaçış (فرار) بود.

بعد از این سریال، سریال دوم دیزنی پلاس که فیلمبرداری آن آغاز شد،سریال  Dünyayla Benim Aramda  (بین جهان و من) بود. دمت اوزدمیر یکی از محبوب ترین بازیگران زن جوان سال های اخیر است. او مشتاقانه منتظر انتشار این سریاله که در آن کنجکاوی همه را با این جمله برانگیخت که “این بار آنها مرا همانطور که هرگز ندیده اند خواهند دید”.

فیلمبرداری این سریال با بازی بورا گولسوی و هافسانور سانجاک توتان همراه با دمت اوزدمیر در مخفی کاری انجام شد.

اولین تصاویر از این سریال در یک کنفرانس مطبوعاتی یک هفته قبل از افتتاحیه دیزنی پلاس به نمایش درآمد.

دمت اوزدمیر بازیگر نقش ایلکین در سریالی که فصل اول آن در 10 قسمت ساخته می شود، گفت: ” سریال  Dünyayla Benim Aramda  واقعا فکر می کنم ژانری باشد که تا به امروز در ترکیه ساخته نشده است! نه دقیقاً کمدی رمانتیک، نه دقیقاً درام، نه دقیقاً دسیسه! تماشاگران همان طور که هرگز مرا ندیده اند، مرا خواهند دید و تماشا خواهند کرد. این یک تجربه عالی برای من بوده است.»

هافسانور سانجاک توتان  نقش شخصیتی به نام Sinem را بازی می کند که در مجله ای کار می کند

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا