سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کاظم آقا در سریال Yalı Çapkını واقعی است! دیرن پولاتوگولاری بسیار با موارد مشابه روبرو می شود

دیرن پولاتوگولاری که با شخصیت کاظم آقا در سریال Yalı Çakını (پسر طلایی) دل مخاطبان را به دست آورد، با بازیش تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد.  دیرن پولاتوگولاری که نه تنها در سریال بلکه در صحنه تئاتر نیز فعالیت می کند، یکی از نام هایی است که از سال 2011 در این حرفه مشغول است.

بازیگری که مصمم است تا زمان مرگ به حرفه بازیگری ادامه دهد و فکر می‌کند معنا بخشیدن بیش از حد به دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم اشتباه است، در سریال کارادایی در نقش‌هایی بسیار متفاوت از شخصیت ابراهیم بازی کرده است. او با نقش های مختلفی در سریالهای محبوبی مانند Arıza (گسل)، Kırmızı Oda (اتاق قرمز) و Üç Kuruş در مقابل تماشاگران ظاهر شد.

اما شخصیت کاظم آقا که به سرعت با لهجه خود دل بسیاری از مردم را به دست آورد، نقطه عطفی برای این بازیگر مشهور شد. دیرن پولاتوگولاری، که توضیح داد  در خیابان راه می رود و بازخورد بسیار خوبی از طرفدارانش دریافت می کند.

این بازیگر درباره سریال پسر طلایی گفت: «سریال بسیار زیباست، خیلی دوستش دارم، خیلی ها دوستش دارند. همه دارند تماشا می کنند. همه افراد جامعه اعم از پیر و جوان و کودک می بینند. بنابراین، انعکاس نیز زیبا است.

زمانی که در غازیانتپ شروع به کار کردیم، فکر نمی کردیم که در عرض 2 ماه 15 رتبه کسب کنیم. زیرا این رتبه بندی ها بسیار زیاد است. یک رتبه بزرگ، البته ما انتظار چندانی نداشتیم. اما می دانستیم که کارمان خوب و موفق خواهد بود.»

این بازیگر درباره شخصیت کاظم آقا گفت: « من این شخصیت را دوست داشتم، او ایراداتی دارد، او یک مرد خانواده است. در ابتدا او مردی بسیار روانی به نظر می رسید. اما اینطور نیست. وقتی به آن نگاه می کنید، در جامعه ما از این قبیل افراد زیاد هستند، من زیاد می بینم.»

دیرن پولاتوگولاری که می‌گفت آدم‌های زیادی مثل کاظم را دیده و تجربه کرده است و این شخصیت با زندگی کنونی همپوشانی دارد، می‌گوید به همین دلیل کاظم آقا را در داستان بسیار دوست داشته‌اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا