سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال شربت زغال اخته به تازگی به تعطیلات رفته است، اما دوگوکان گونگور دلتنگ سریال هست

دوگوکان گونگور که با شخصیت فاتح که در سریال تلویزیونی شربت زغال اخته به تصویر کشیده شده بود، توجه بسیاری از طرفداران را به خودش جلب کرد، روند کاملاً جدیدی را در حرفه اش تجربه می کند.

ازدواج شخصیت فاتح، پسر یک خانواده محافظه کار، با دوعا، دختر خانواده ای سکولار و دور هم جمع شدن خانواده هایی از فرهنگ های مختلف، داستانی شد که مخاطب را تحت تاثیر قرار داد.
برای دوگوکان گونگور، این فصل سالی بود که او در آن جهشی در حرفه اش داشت. پس از پایان فصل با قسمت بیست و نهم سریال، بازیگران نیز به تعطیلات رفتند.

دوگوکان گونگور گفت: فکر می‌کنم این حق ماست که مسئولیت یک کار را به طور منظم در طول فصل به عهده بگیریم، به آن رسیدگی کنیم و کمی بعد از آن مرخص شویم. به ما خوش می گذرد.

این بازیگر مشهور با بیان اینکه بعد از تعطیلات در بدروم با خانواده اش ملاقات خواهد کرد، گفت که مقدمات فصل دوم این سریال را آغاز خواهند کرد.
او فاش کرد که حتی در تعطیلات به آینده سریال شربت زغال اخته فکر می کند و گفت: «آماده شدن فصل، از نظر ذهنی خودم را به سمت تجارت می کشم».

این بازیگر گفت: دلم برای دکورها برای همبازی‌هایم خیلی تنگ شده بود، خیلی دلم برای انجام کارم تنگ شده بود.  اما باید  مرخصی برویم تا وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا