سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Dokuz Oğuz با بازی کوبیلای آکا در چنگال دردسر رتبه بندی افتاد!

برای بسیاری از بینندگان، رتبه بندی سریال Dokuz Oğuz  به هیچ وجه منصفانه نیست… این سریال با بازی بازیگرانی مانند کوبیلای آکا، یاسمین آلن و دنیز ایشین به عنوان یک پروژه نظامی برجسته است. این سریال که درباره  وحدت و یکپارچگی ملی  در مورد قهرمانی سرباز ترک هست انتظار می رود امتیازات بسیار بهتری دریافت کند.

برای این سریال که تاکنون 3 قسمتش پخش شده ، شبکه فاکس هم بارها قسمت هایی را پخش کرده است. به عبارت دیگر مشخصه که سریال Dokuz Oğuz مخاطبان زیادی را به دست آورد.

با این حال این یک واقعیت هست که  مخاطب علاقه چندانی به قسمت 3 نشان نداد. نتایج رتبه بندی نشان می دهد که این سریال وضعیت چندان خوبی ندارد. با این حال، انتظارات بسیار بالا بود.

Dokuz Oğuz که به عنوان سریال جایگزین جدید شامگاه شنبه در کنار سریال Gönül Dağı و Kardeşlerim آمده بود، با ریزش جدی بینندگان در تمامی گروه های مخاطب با قسمت سومش مواجه شد.

بسیاری از بینندگان نظراتی را به اشتراک می گذارند مبنی بر اینکه قسمت سوم با وجود این رتبه بندی ها بسیار چشمگیر است. به عبارت دیگر به نظر می رسد سریال Dokuz Oğuz در چنگال مشکل رتبه بندی افتاده است.

همچنین مشخصه که فاکس تی وی به صورت استراتژیک از سریال های تلویزیونی که رتبه های پایینی دریافت کرده اند، حمایت نکرده و نگرش خود را مبنی بر راه اندازی فوری پروژه های جدید نشان داده است.

در چنین محیطی تصور آینده ای تاریک برای  سریال Dokuz Oğuz می شود که کوبیلای آکا  در آن نقش یک سرباز بسیار موفق را بازی کرد.

نتایج قسمت چهارم این سریال که شنبه 13 اسفند پخش می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا