سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشدهسینمای جهان

فصل هفتم سریال “Games of Thrones” نبرد حماسی نخواهد داشت

فصل هفتم «بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” تقریباً به پایان خود نزدیک شده است . و در حالی که ما خود را برای خیلی بزرگ و طولانی کرده‌ایم که ممکن است گزند و سوزش فصل کوتاه را بهبود بخشد ، به نظر می‌رسد که نقطه‌ی اوج «بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” ِ امسال شامل خصیصه‌ای چون نبردی عظیم نخواهد بود .

زمانی که ما منتظر نبردی در قسمت ششم بودیم ، «آن سوی دیوار» ، همزمان با گروه جنگجویان گریزلی ِ جُون اسنو”Jon Snow” که به سمت شمال عازم بودند تا زامبیِ وایت واکر(قدم زننده‌ی سفید)”White Walker zombie” را بدزدند ؛
ممکن است که ما کاملاً متوجه چیزی مانند حماسه‌ای که در قسمت پایانی بود ، نشویم .

«سرگرمی هفتگی»”Entertainment Weekly” در اتاق تخریب کننده*(* اتاق تخریب کننده یا “spoiler room” درواقع به خبرگزاری هایی اطلاق داده می‌شود که خبر های غافلگیر کننده و مهم فیلم یا اشخاص معروف را آشکار می‌کند و موجب تخریب اخبار پنهان مهم می‌شود) خود خصیصه‌ای که درون بینی و اطلاعات ریزی را به خوانندگان در مورد برنامه های موردعلاقه‌ی آن ها می‌دهد را شامل می‌شود .این چیز ها ممکن است در قسمت هفتم تسکین دهنده باشد .

نویسنده ناتالیا آبرامز”Natalie Abrams” با کنایه گفت :« من می‌شنوم که ما آخرین صحنه ی نبرد اصلی فصل سریال
«بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” را این یکشنبه گرفتیم .
و با ماجراجویی و خطر احتمالی شمال دیوار ِجُون اسنو”Jon Snow” همراه بود . که شما باید متوجه شوید که همه نجات پیدا نمی‌کنند . همچنین ، کشمکش بین آریا”Arya” و سانسا”Sansa” به مرحله‌ی جدیدی خواهد رفت .»

این موضوع به طور معمول برای هر یک از فصل های قبل
«بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” منصفانه به نظر میاید .
مانند قسمت یکی مانده به آخر فصل ششم
«بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” که نبرد
دردسرسازان’Battle of Bastards’ بود ، در حالی که فصل پنجم نبرد زامبی عظیم در خانهٔ سخت ‘Hardhome’ فصل هشتم انجام شد .

ما قبلاً هم عکس های باند جُون اسنو”Jon Snow” را در آخرین تیزر
سریال «بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” که از “HBO” پخش شد ، دیده‌ایم . در ضمن اینکه یک ایده‌ای که توسط طرفداران ایجاد شده ، یکی از بزرگترین نقاط طرح مسیر را در اجرا مورد اشاره قرار داد .

در اخباری دیگر از «بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” پیتیر”Petyr”
انگشت کوچک’Littlefinget’ بِلیش”Baelish” ، بازیگر
آیدان جیلِن”Aidan Gillen” اشاره کرد که ما می‌توانیم از وسواس فکری رمانتیک و عاشقانه‌ی او (پیتیر) با سانسا استارک”Sansa Stark”
فرضاً بد تعبیر کرده باشیم .

و همینطور که ما به پایان فصل هفتم
«بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” نزدیک می‌شویم ، شروع به همکاری کردن کرده‌ایم تا همه چیز هایی را که تا الآن راجع به نتایج بدست آمده از «بازی تاج و تخت»”Games of Thrones” دانستیم که بهتر بود پس از پایان برنامه در سال ۲۰۱۸ بدست می‌آمد .

 

25718816gallery-1492711679-got1Game-of-Thrones-Season-7,E-tSaV4kHEu6GuXAHmoKfggallery-1491822628-game-of-thrones-season-717552850f0b60abf477a7c2a19bb1866a4f4f3db1e535ffec60a45bd695483c98410ae271024599fb1b57fd292ea88c8game-of-thrones-cast-member-michiel-huisman-weighs-in-on-daario-and-daenery-breakupimagegame-of-thrones-stark-family

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا