سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار بین المللاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

‘Game Of Thrones’ و حواشی ساخت انیمه ی آن..‌..!!

‘Game Of Thrones’ یکی از جذاب ترین سریال های چند فصلی دهه ی اخیر تلویزیون آمریکا حالا با   انیمه ی ساخته شده از آن برمی گردد!

 

‘Game Of Throne’ به صورت انیمه ای به نظر شما چقدر میتونه مخاطب رو به خودش جلب کنه!؟؟

“Game of Thrones” «بازی تاج و تخت» بسیار عالی هست و انیمه ی آن به طرز دیوانه واری خوبه!

“Game of Thrones”  «بازی تاج و تخت» یکی از سریال هایی است که همواره از آن لذت بردیم ، بیشتر بخاطر اینکه اون به ما زمان کافی برای گرفتن تمامی آن نکات و مختصرات تلویزیونی مهمی که نیاز داشتیم را می‌داد ؛ اما این آخرین نسخه‌ای که از آن تا به حال ساخته شده است ، بهترین آن می‌باشد .

ساخته شده توسط کاربر یوتیوب”YouTube” مالک”Malec” ،
این برند آغازین جدید «بازی تاج و تخت»”Game of Thrones” تعهد گرفته شده از دوران ژاپنی است و با درخششی تمام شکوهمند پخش می‌شود .

بنابراین اگر شما می‌خواستید که ببینید که “Game Of Thrones” ممکن است چه شکلی داشته باشد اگر آن یک هنرمند انیمه خیالی و تصوری می‌بود ، الآن شما این فرصت را دارید تا در واقعیت آن را ببینید . لذت ببرید !

ما عاشق حسی که از این تم آهنگ راک جدید دریافت می‌کنیم هستیم ، شما اینطور نیستید ؟

در خبر های کمی هیجان انگیز این موضوع بیشتر و بیشتر محتمل می‌شود که فصل پایانی فیلم «بازی تاج و تخت»”Game of Thrones” تا سال ۲۰۱۹ به تأخیر می‌افتد .

اخبار خوب در حالی که قرار است که این قسمت ها بیشتر و طولانی تر شوند و احتمالاً بهتر از چیزی که قبلاً بودند ساخته شوند ؛ حداقل طبق گفته‌ی خودِ “Ser Davos” ، لیام کانینگهام”Liam Cunningham” ؛ وجود دارند .

مرتبط : ده تئوری فیلم «بازی تاج و تخت»”Game of Thrones” که هنوز ممکن است تحقق یابند .

لیام کانینگهام”Liam Cunningham” اخیراً توضیح داده است :« این قسمت ها از فیلم «بازی تاج و تخت»”Game of Thrones” قطعاً قرار است که بزرگتر و بنا بر چیزی که من شنیدم ، طولانی تر باشد .»

« ما درست داریم از الآن تا تابستان فیلم برداری می‌کنیم .»

« زمانی که شما درباره‌ی آن فکر می‌کنید ، تا زمانی که قرار بود آخرین فصل را انجام دهیم ، ما شش ماه برای فیلمبرداری ده قسمت فرصت داشتیم ، بنابراین ما داریم مسیری بیشتر از شش قسمت را طی می‌کنیم … که به وضوح به
قسمت های طولانی تری برگردان می‌شود .»

ما مطمئن هستیم که ارزش آن انتظار را خواهد داشت .

 

Game Of ThronesGame Of ThronesGame Of ThronedGame Of ThronesGame Of Thrones

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا