سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

طرفداران سریال نامه خداحافظی با وجود فصل تابستان به حمایت از پروژه ادامه می دهند

سریال پرطرفدار کانال دی به نام نامه خداحافظی به تهیه کنندگی Most Production و تهیه کنندگی Gül Oğuz با قسمت جدیدش روی پرده رفت.

این سریال با بازی نورگل یشیلچای، سلیم بایراکتار، رابیا سویتورک و امره کیویلجیم  همچنان با قسمت هفدهم خود، توجه مخاطبان را به خودش جلب کرد.

با توجه به افت رتبه در فصل تابستان، کاهش رتبه بندی سریال Veda Mektubu وجود دارد. اما با در نظر گرفتن تمامی تولیدات، سریال نامه خداحافظی که در گروه ABC1  بهترین امتیاز روز را کسب کرد، همچنان در فصل تابستان مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

Veda Mektubu که به دلیل داستان دلخراش و همچنین بازیگران غنی خود مورد تحسین قرار گرفت، در تابستان با قسمت های جدیدش به دیدار مخاطبان ادامه خواهد داد.

اولین تریلر جدید  قسمت هجدهم  این سریال که از دوشنبه 19 تیرماه اکران می شود نیز منتشر شد. ضیاء در بیمارستان است!

ضیا در مراسمی که شرکت می کند بدتر می شود و در بیمارستان بستری می شود. النور با ضیا گریان به بیمارستان می رود. وقتی سهر می شنود که ضیا داره بدتر می شه طاقت نمی آورد و می خواهد پیش او برود، اما نوذت با گفتن اینکه هر چه برنامه ریزی کرده اند به نتیجه می رسد مانع او می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا