سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

Nicole Kidman و هنرمندان دیگر نظرات خودشان رو درمورد Harvey Weinstein دادن!

“Nicole Kidman” نیکول کیدمن، تام هنکس”Tom Hanks”و کونتین تارانتینو”Quentin Tarantino” در مورد هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” نظر دادند

 

‘Nicole Kidman’نیکول کیدمن  به بازیگران زن جوان گفت :«مطمئن شوید که در امان هستید .» نیکول کیدمن”Nicole Kidman” حین اینکه در تأیید ادعای تجاوز جنسی صحبت می‌کرد با هاروی واینشتاین “Harvey Weinstein” رو به رو شد .

‘Nicole Kidman’ نیکول کیدمن بازیگر زن استرالیایی در پی ستودن آن ها ، سینمایی «آزار مغول» “mogul of harassment” و تجاوز را توسط وادار کردن زنان به محکم بودن ، متهم کرد .

‘Nicole Kidman’ نیکول کیدمن به رادیوی جادویی”Magic Radio” گفت :« مخصوصاً برای یک دختر جوان ، این اطمینان از مراقبت از خود است که شما را مطمئن می‌کند که شما حفاظت شده‌ هستید ؛ به هیچ مس اجازه ندهید که روح شما را بشکند و خودتان باشید .»

 

« بیشتر اوقات ما خودمان و شخصیت های خود را الگو و سرمشق چیزی که می‌بینیم قرار می‌دهیم . و در حقیقت یافتن این که شما چه شخصی هستید و می‌خواهید چه بگویبد و صدای شما چگونه است ؛ یکی از سخت ترین کار ها برای انجام دادن است اما یکی از مهم ترین چیزها برلی انجام دادن نیز می‌باشد .»

در مورد هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” ، بازیگر زن اضافه کرد :« من تا الآن برای دو دهه به خوبی برای زنان سازمان بین الملل”UN” کار کرده‌ام تا خشونت علیه زنان را از ریشه نابود کنم . در حال حاضر این موضوع خیلی اهمیت دارد . ما نمی‌توانیم این رفتار را تحمل کنیم .»

Nicole KidmanNicole Kidman

تولیدکننده‌ی فیلم هر گونه شکایت ادعایی درمورد رابطه‌ی جنسی بدون رضایت را انکار می‌کند ؛ همزمانی که او با لیستی از مشکلات تجاوز جنسی ، آزار و اتهامات تجاوز از طرف تعدادی از زنان مواجه می‌باشد .

کونتین تارانتینو”Quentin Tarantino” که در یک دوستی دراز مدت با
هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” شریک بوده است ، همچنین گزارش شده است که برای این اعاها و شکایات نظر گذاشته است .
طبق گفته‌ی بازیگر زن اَمبِر تمبلاین”Amber Tamblyne” ، کارگردان
گفته است :« برای آخرین هفته من گیج و حیرت زده شده بودم و در مورد آشکار سازی ها درباره‌ی دوستم هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein”
که بیست و پنج سال است که با هم هستیم و زیر نور آمدند قلبم شکسته است ‌.

– اَمبر تمبلاین “Amber Tamblyn”
(@ambertamblyn) سیزدهم اکتبر سال ۲۰۱۷
« من به چند روزی احتیاج دارم تا درد ، احساسات ، خشم و خاطره ام تمام شوند و بعد از آن من در رابطه با این موضوع به طور عمومی صحبت خواهم کرد .»

اشخاص دیگری از این صنعت قرار است تا در مورد رشد ادعاها و شکایات در این مورد بی پرده سخن بگویند که شامل اِوان رِیشِل وود”Evan Rachel Wood” و تام هنکس “Tom Hanks” و همین طور کارگردان
اولیور استون”Oliver Stone” کسی که ظاهر شده تا از
هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” دفاع کند ، می‌شوند .

برنده‌ی جایزه‌ی فیلم سازی در جستجوی آن بوده است تا اظهارات و تفسیراتی را که او گزارش داده است را در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم بوسان در کره‌ی جنوبی واضح سازی کند .

استون “Stone” به رسانه‌ی بین المللی گفت که او باورکننده‌ای بود که شما تا زمانی که این موضوع دادرسی و محاکمه شود منتظرش بودید .
او اضافه کرد که این مسئله‌ی آسان و راحتی نیست که
(هاروی واینشتاین “Harvey Weinstein” ) در حال فرو رفتن به درون آن می‌باشد .

اولیور استون”Oliver Stone”

بعداً استون”Stone” در فیس بوک “Facebook” پستی گذاشت :« من برای دو روز پیش در سفر بوده‌ام و از همه زنانی که بیرون آمده بودند تا از داستان اصلی در نیویورک تایمز”the New York Times” حمایت کنند ، اطلاعی نداشتم .

« بعد از دیدن این که چه چیزهایی در طول این دو روز در انتشارات مختلف گزارش شده بود ، وحشت زده‌ هستم و شجاعت زنانی را که قدم به جلو گذاشته‌اند تا اذیت و آزار جنسی یا تجاوز را گزارش دهند ، تحسین و ستایش می‌کنم .»

استون “Stone” اضافه کرد که او می‌خواهد از کارگردانی مجموعه‌ی گوانتانامو”Guantanamo” که مربوط به آینده است بیرون بیاید ، تا زمانی که شرکت واینشتاین “Weinstein Company” درگیر آن باشد .

تام هنکس “Tom Hanks” سعی کرده تا به عذرخواهی اولیه‌ی
هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” ضربه بزند که او در آن ادعا کرده است که هدایت و اداره کردن یک نتیجه برای بالغ شدن در سن شصت یا هفتاد سالگی می‌باشد .

بازیگر نقش فارست گامپ”Forrest Gump” به نیویورک تایمز گفت :« خوب ، این سوال واقعاً خوبی است و این مربوط به یک بخش یا دسته‌ای از جامعه نیست ؛ یک جورایی مربوط به افرادی است که در قدرت هستند و از آن دور می‌مانند ، این طور نیست ؟»

تام هنکس”Tom Hanks” اضافه کرد :« ببین من نمی‌خواهم که حیله‌ای برای
هاروی واینشتاین”Harvey Weinstein” به کار ببندم اما در نتیجه به طور واضح و آشکار چیزی به پایین آن جا رفته است . شما نمی‌توانید با گفتن :« اوه ، خیلی خوب ، من تا شصت یا هفتاد سالگی رشد کرده‌ام و در نتیجه …» آن را بخرید .»
« من هم آن را انجام دادم . بنابراین من فکر می‌کنم این مانند آن است بگویید ، خیلی خوب ، تو از این شرایط و موقعیت قدرتمند چه چیزی را می‌خواهی ؟ من می‌دانم که همه‌ی انواع از مردم که تنها عاشق پیدا کردن ایده‌های ناگهانی هستند یا درجه‌ی زندگی افراد پست و حقیر را بدبخت تر و تیره روز تر می‌کنند بخاطر این است که آن ها می‌توانند ضربه بزنند .»

Nicole KidmanNicole Kidman

Nicole KidmanNicole Kidman

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا