سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال لوسیفر ( Lucifer ) با پخش فصل سوم به پایان رسید

lucifer-best-comic-book-tv-shows-217013-1280x0

قسمت پایانی فصل سوم سریال «لوسیفر» در حالی دوشنبه آینده (14 ماه مه) پخش می‌شود که شبکه فاکس از منتفی شدن ساخت ادامه این فانتزی معمایی خبر داده است. جو هندرسن سازنده این درام ترسناک با ابراز ناراحتی و «دل‌شکستگی» این خبر را در توییترش اعلام کرده است. «لوسیفر» که تولید استودیو برادران وارنر محسوب می‌شود با بازی تام الیس در نقش شخصیت محوری داستان مقابل دوربین رفته است.

لوسیفر فرشته رانده شده و ارباب جهنم است که با هدف سرنگون کردن تبهکاران زمین با اداره پلیس لس آنجلس همکاری می‌کند. لارن جرمن، تریشیل هلفر و تام ولینگ هم در این سریال 43 دقیقه‌ای ایفای نقش کرده‌اند. از ژانویه 2016 تا امروز، 54 قسمت این سریال در قالب سه فصل از شبکه فاکس روی آنتن رفته است.

به نوشته ورایتی، خبر لغو تولید «لوسیفر» درست بعد از منتفی شدن ساخت سه کمدی دیگر فاکس شامل «آخرین انسان روی زمین»، «بروکلین نُه-نُه» و «The Mick» اعلام شده است.

از طرف دیگر در روزهای اخیر، فاکس ساخت چند محصول خود از جمله «1-1-9»، «امپراتوری»، «استار»، «بااستعداد»، «مقیم» و «سیمپسون‌ها» را تمدید کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا