سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند نسا دیاب و کالین کپرنیک به دنیا آمد

کالین کپرنیک و نسا دیاب رسما پدر و مادر شدند!

در 28 آگوست، ستاره MTV در ر وز مراسم MTV 2022 اعلام کرد که این زوج – که از اوایل سال 2016 با هم رابطه دارند – اخیراً به اولین فرزندشان خوش آمد گفتند. نسا در توضیح یک پست اینستاگرامی  نوشت: “من خیلی فکر کردم که امروز اخبار مهم زندگی مان را به اشتراک بگذارم. تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم زیرا امروز اولین روزیه که بعد از چند هفته برای کار با عنوان  “مامان” پا به میدان گذاشتم. فرزند من و کالین چند هفته پیش به دنیا  آمد.

مادر جدید – که چند لحظه پس از به اشتراک گذاشتن این خبر برای حضور در جوایز موسیقی ویدئوی MTV 2022 حضور پیدا کرد- با طرفداران از احساسش در زمان به دنیا آمدن اولین فرزندشان گفت

او ادامه داد: “صادقانه بگویم من قصد نداشتم چیزی را به اشتراک بگذارم زیرا این مساله برای ما خیلی شخصیه ” “کالین شگفت‌انگیزترین پدره و من بسیار سپاسگزارم که او برای هر لحظه از این سفر در کنار ما است. می‌دانم که اشتراک‌گذاری این موضوع به من اجازه می‌دهد تا با شما به روش‌های مختلفی ارتباط برقرار کنم که هرگز تصور نمی‌کردم.”

نسا اضافه کرد: ” حالا مکالمات و تجربیات زندگی من تغییر کرده است. و دنیای من به لطف کودک کوچولوی نازنینمان خیلی بزرگتر شده است. مثل همیشه از همه برای حمایت هایشان سپاسگزارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا