سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید رسمی سریال Lucifer برای فصل چهارم توسط Netflix

تلویزیون در سال ۲۰۱۸ خیلی بی رحمانه سریال های خوبی را کنسل کرد. اما سریال پرطرفدار Lucifer برای ادامه ی پخش خانه ی جدیدی پیدا کرد. این سریال توسط شبکه ی Netflix  برای فصل چهارم تمدید شد. این شبکه ی اینترنتی برای نجات این سریال کمیک بوکی کمپانی Warner Bros  که توسط شبکه ی Fox کنسل شده بود دست به کار شد.

lucifer-1-2-810x400

کنسل شدن سریال باعث هیاهوی زیادی در شبکه های اجتماعی شد و کمپین SaveLucifer# را به راه انداخت. شورانر سریال Joe Henderson نیز در این باره توئیت کرد:‌ ٬٬ در قسمت پایانی فصل سوم شرایطی پیچیده و هیجان انگیز مهیا کردیم تا Fox به هیچ وجه نتواند سریال را کنسل کند. اما حالا این اتفاق افتاده و متاسفیم که همه ی امیدها از بین رفته است٬٬

ولی حالا طرفداران می توانند با خیال آسوده منتظر فصل چهارم باشند.البته کنسل شدن سریال چیز عجیبی نبود، Lucifer هیچوقت به رکوردهای خوبی در این شبکه دست نیافت (فصل آخر به طور متوسط ریت ۰.۸ را در رده سنی ۱۸-۴۹ سال و با ۳.۳ میلیون بیننده کسب کرد)، اما طرفداران متعصب سازندگان را مجبور به تمدید سریال کردند.

احیای سریال دقیقا قبل از پایان قرارداد بازیگران سریال به وقوع پیوست. در این سریال Tom Ellis نقش Lucifer Morningstar، فرمانروای جهنم را بازی می کند که به پلیس لس آنجلس کمک می کند مجرمان را دستگیر کنند. خبرها حاکی از این است که خریداران زیادی مایل به ساخت ادامه این سریال بودند ولی کمی طول کشید تا این اتفاق بیفتد چون شبکه ی Hulu نیز خواهان این سریال بود ولی به دلیل قوانین خاصی که دارد نتوانست این قرارداد را نهایی کند.

در Lucifer همچنین Lauren German، Rachael Harris، DB Woodside،Lesley-Ann Brandt، Aimee Garcia، Tricia Helfer، Scarlett Estevez و Kevin Alejandro نقش آفرینی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا