سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

فصل دوم سریال Only Murders in the Building ( فقط قتلهای این ساختمان) :بازگشت ناتان لین در نقش تدی دیماس

تان لین در یک نشست مطبوعاتی برای تبلیغ سریال  جدیدپرطرفدار  The Gilded Age اعلام کرد که برای فصل دوم سریال مورد تحسین منتقدان Only Murders in the Building بازخواهد گشت. این بازیگر به ددلاین گفته که برای ایفای مجدد نقشش ” تدی دیماس ” به سریال بازخواهد گشت، هرچند او فاش نکرده است که در چه جایگاهی قرار دارد.

سریال Only Murders in the Building محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی درام می‌باشد و توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده است. در سریال فقط قتل های این ساختمان بازیگرانی چون استیو مارتین , مارتین شورت, سلنا گومز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

در طول فصل اول، تدی و پسرش تئو (جیمز کاورلی) مظنون به قتل همسایه شان، تیم کونو (جولیان سیهی) بودند. پس از قتل تیم، همسایگان  چارلز هدن ساویج (استیو مارتین)، اولیور پاتنم (مارتین شورت) و میبل مورا (سلنا گومز) سرنخ‌ها و شواهد مربوط به قتلی را که در ساختمانشان رخ داده بود، پیدا کردند. تدی و تئو  هر دو به جرم قتل دستگیر می شوند، اما پس از تحقیقات بیشتر، آزاد می شوند و بی گناه معرفی می شوند.

گرچه لین فاش کرد که تدی به سریال موفق بازمی گردد،او گفت که نمی تواند دقیقاً به طرفداران بگوید که چگونه و چرا برمی گردد. او در کل فصل دوم حضور نخواهد داشت، بلکه در چند قسمت حضور دارد. لین گفت که او  در حال حاضر در لس‌آنجلس است و روی یک فیلم کار می‌کند، اما «چند اپیزود» را قبل از رفتنش فیلمبرداری کرده و پس از آمدنش برای «پایان دادن آن خط داستانی خاص» در «یک  یادو قسمت دیگر» حضور خواهد داشت.

لین  همچنین اشاره کرد که در فصل دوم ستاره های بزرگی به عنوان بازیگر مهمان حضور دارند و اینکه او واقعاً از همکاری با سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال، جان هافمن، لذت می برد. اگرچه ما از لیست کامل ستاره های مهمان که قرار است وارد فصل 2 شوند اطلاعی نداریم، اما می دانیم که شرلی مک لین، امی شومر و مایکل راپاپورت همگی  با این سریال قرارداد بسته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا