سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

عروسک شیطانی و سریال Child’s Play در راه تلویزیون

ر طول این سال ها شخصیت های زیادی در ژانر ترسناک معرفی شده اند، اما تنها یکی از آن ها توانسته پا به عرصه ی تلویزیون بگذارد. Freddy Krueger که با سریال ترسناک Freddy’s Nightmares در تلویزیون هم دست از سر قربانیانش برنداشت. حالا موجود دیگری از این دنیای وحشتناک با سریالی جدید به صفحه ی تلویزیون ها خواهد آمد. Don Mancini سازنده ی سری فیلم های Chucky در توییتر اعلام کرد کار ساخت سریال Child’s Playرا آغاز کرده است.

childs-play-tv-series-1-768x432

در ماه فوریه ی گذشته بود که اعلام شد سریالی توسط Mancini مراحل اولیه ساخت را طی می کند، و حالا این خبر به معنای بازگشت این شخصیت روانی موقرمز و آوردن آشوب و هرج و مرج به تلویزیون خواهد بود. Mancini اعلام کرده داستان فیلم ها در این سریال ادامه می یابد و ارتباط خوبی بین سریال و فیلم های قبلی وجود خواهد داشت.

سری فیلم های Child’s Play از حدود ۳۰ سال پیش کار خود را در سینما آغاز کردند. اولین فیلم این فرنچایز سال ۱۹۸۸ اکران شد و به دلیل موفقیت در گیشه، نقدهای خوب و به وجود آمدن یک فرقه براساس آن، باعث شد ۶ دنباله برای آن ساخته شود که آن ها هم در گیشه موفق بودند تا اینکه کم کم به بن بست خورده و نقدهای منفی زیادی به آن ها وارد شد، تا اینکه با فیلم Curse of Chucky این فرنچایز به ریشه های ترسناک خود بازگشت و دوباره نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد. جدیدترین این فیلم ها Cult of Chucky، اکتبر سال گذشته روی دیسک های بلوری منتشر شد و نقدهای خیلی خوبی هم از منتقدان دریافت کرد. Brad Dourif از ابتدای تولید این سری فیلم ها نقش اصلی را داشته و در همه ی این فیلم ها با صداگذاری این عروسک قاتل، به او جان بخشیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا