سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیون

BBC علیه افشا شدن سریال “دکتر هو ” اقدام قانونی کرد

e8783af30aec88d8c17ca1ab29397f69

به گزارش نسیم ورد ؛ BBC ( بی بی سی ) در حال اقدام قانونی برای توقف یک وبسایت امریکایی که فیلم های لو رفته از سری جدید سریال  Doctor Who را نشان داد، است

بعد از انتشار کلیپی 53 ثانیه ای و دو عکس از دکتر جدید  Jodie Whittaker، بر روی سایت Tapatalk، سخنگوی سریال به از طریق دادگاه فدرال کالیفرنیا فرمی را پر کرد. به دنبال شناسایی فرد یا افرادی که مسئول این افشاگری اند، هستند.

سخنگوی استودیوی BBC  گفت: ما با جدیت تمام دزد و توزیع کننده غیر قانونی محتوای خود را می گیریم. تلاش میکنیم از تولید کنندگان برنامه های خود، بینندگان و کسانی که پول جواز را پرداخت میکنند، در برابر هرگونه نقض قانونی محافظت کنیم، طرفداران میتوانند از نسخه نهایی و کامل این قسمت زمانی که برای اولین بار اجرا شد، لذت ببرند.

 BBC جزئیات فیلم ها و داستان ها را قاطعانه مخفی نگه میدارد تا اینکه هفته پیش بخشی از سریال لو رفت. و فورا فرآیند داشتن کلیپ و عکس ها از طریق رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های اشتراک گذاری حذف شد.

گفته میشود کلیپ یک موسیقی و همچنین حالتی ناتمام داشته است، که ممکن است در کشف اینکه در چه نقطه ای از فرایند و در کجا این مطالب لو رفته است کمک کند.

اولین بازی Whittaker’s  چشمگیر است، گرچه او اولین بازیگر زنی است که در سریال علمی تخیلی BBC  که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد بازی کرده است. او پس از  Peter Capaldi ( که برای سه فصل در سریال Time Lord ایفای نقش کرد )، ایفای نقش سیزدهمین دکتر را به عهده گرفت.  Whittaker اولین بار در San Diego Comic-Con و اخیرا در این ماه، او باعث ایجاد سر و صدای زیادی در باره  سریال جدیدی که قرار است در پاییز پخش شود، شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا