سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشدهمجله آموزشیمطالب جالب

آشپزخانه شما به این پیمانه های اندازه گیری کوچک احتیاج دارد

AAzxizy

اختصاصی نسیم ورد :  اندازه هر چیز همیشه، ارزش آن را نشان نمیدهد. پیمانه های کوچک زاویه دار برند ( OXO Good Grips )، یک وسیله پلاستیکی کوچک، است که با داشتن لبه ای شیب دار اندازه گیری مایعات را راحت تر و دقیق تر از هر وسیله دیگری در آشپزخانه شما انجام میدهد.

سردبیر ارشد تغذیه  Anna Stockwell، درباره پیمانه های اندازه گیری کوچک می گوید:

هر وقت میخواهم یک رسپی جدید درست کنم، کارکردن با این پیمانه های اندازه گیری خیلی راحت است.

قاشق های سوپخوری ( از 1/2 تا 4 )، ( از 1/4 تا 2 ) اونس، ( از 10 تا 60 ) میلی لیتر و پیمانه های اندازه گیری که ( از 1/16 تا 1/4 ) مشخص شده اند. برای اندازه گیری مقدار کمی روغن، طعم دهنده یا زمانی که میخواهید مقدار مشخصی از یک ماده را به رسپی مشخص اضافه کنید ( مثلا آب لیمو به عنوان چاشنی سالاد ). همانطور که همیشه مصرف میکردید، چاشنی ها را اضافه کنید، دوباره اندازه گیری کنید تا تخمین بزنید چقدر از موادتان باقی مانده است.

نصف قاشق سوپخوری عسل، یک هشتم پیمانه سس ماهی _ فقط آنرا اندازه گیری کنید و مزه آن را اندازه گیری کنید. _

او افزود: این پیمانه های اندازه گیری در اندازه گیری رسپی هایی مانند سالساها، سس ها و کوکتل ها کاربرد دارد. طراحی زاویه دار این پیمانه های اندازه گیری، _ نیاز به پر کردن، اندازه گیری و بررسی کردن را حذف میکند _ به سادگی به نشانگرهای اندازه گیری که دقیق است نگاه کنید _ علاوه بر این اگر ظرف را بیش از اندازه پر کنید، لبه زاویه دار این پیمانه ها باعث میشود تا شما خیلی راحت این مواد اضافه را به ظرف نگه دارنده آن برگردانید.

این پیمانه های اندازه گیری کوچک برای مواد خشک هم کاربرد دارد، مثلا زمانی که شما مخلوطی از ادویه، مقدار کمی نمک یا بیکینگ پودری که میخواهید به یک کیک را اضافه کنید، اندازه بگیرید، میتوانید از این پیمانه های اندازه گیری استفاده کنید. نیازی به شستن و خشک کردن این قاشق های اندازه گیری  نیست.

همانطور که یکی از بازدیدکنندگان سایت آمازون گفت:

این وسیله جایگزین اصلی پیمانه های اندازه گیری فلزی است. ” مشاهده این اندازه ها از  بالا حتی در نور کم هم راحت است. اگر بخواهم به مهمانی بروم این پیمانه های اندازه گیری را برای اندازه گیری نوشیدنی های مختلف با خود میبرم زیرا دیگر استفاده از گیلاس های قدیمی یا پیمانه های فلزی برای من جذاب نیست.”

علاوه بر این خیلی از بازدیدکنندگان سایت، گفتند از هدیه گرفتن پیمانه های اندازه گیری برند ( OXO )، لذت بردند.

” وقتی برای اولین بار این پیمانه های کوچک اندازه گیری را برای همسرم خریدم، اینقدر آن ها را دوست داشت که یکی دیگر از آنها خواست.

خواهر همسرم نیز یکی از آنها خواست، هر دوی آنها میتوانند یکی از این پیمانه ها را در جوراب کریسمس خود پیدا کنند.”

آن را سوراخ کنید و زنجیر وار مثل گردنبند به هم وصل کنید، یا فقط در آشپزخانه خود نگه دارید و برای اندازه گیری های دقیق خود از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا