سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

لوک بسون برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد

یک زن دیگر هم از لوک بسون به اتهام آزار جنسی شکایت کرده است. این زن 49 ساله که خودش از دست‌اندکاران سینما و مسئول انتخاب بازیگران پروژه‌های مختلف است ادعا کرده از سوی بسون مورد آزار جنسی قرار گرفته است. به گفته این زن، فیلمساز 59 ساله فرانسوی سر صحنه فیلمبرداری به او پیشنهادهای بی‌شرمانه داده است.

image_13970420484_luc-besson

این ادعاهای جدید اولین بار از سوی وبسایت فرانسوی «مدیاپارت» منتشر و توسط خبرگزاری فرانسه (ای اف پی) گزارش شد. پیش از این، یک بازیگر زن جوان از بسون به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرده بود. پلیس فرانسه مشغول بررسی ادعای تجاوز است که وکیل بسون پیشاپیش در اظهارنظری عمومی با به کار بردن عبارت «اتهامات خیالی» چنین ادعایی را بی‌اساس اعلام کرده است.

در بیانیه‌ای که روز گذشته در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار گرفت ارتکاب هر گونه رفتار غیر مسئولانه و قابل سرزنش از سوی بسون رد شده است. این بیانیه اضافه می‌کند: «آقای بسون پاسخ‌هایش را به جریان بازرسی و تحقیقات پلیس موکول می‌کند تا بی‌گناه بودنش قابل اثبات باشد.»

بسون کارگردانی فیلم‌هایی مانند «لوسی» و «نیکیتا» و همین‌طور تهیه‌کنندگی فیلم‌های دنباله‌دار «ربوده شده» را در کارنامه دارد. او یکی از مهم‌ترین چهره‌های صنعت سینمای فرانسه شمرده می‌شود که به خاطر فیلم‌های اکشن پرطرفدارش در سطح بین‌المللی به شهرت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا