از سال ۲۰۱۶ کاربران فیسبوک میتوانند نسبت به انتشار مطلب دیگر کاربران با نمادهای فیسبوک از جمله «دوست داشتن»، «عشق»، «تعجب»، «تاسف»، «ریسه رفتن» و «خشمگین شدن» اظهار نظر و یا ابراز تاسف کنند.
شرکت کواینتلی بیش از ۴۴ میلیون واکنش «شکلکی» نسبت به پستهای کاربران فیسبوک را در بازه ژانویه تا آوریل ۲۰۱۸ آنالیز کرده است. بر اساس تحقیقات شرکت کواینتلی که در زمینه تحلیل دادهها در شبکههای اجتماعی فعالیت میکند، شهروندان کره جنوبی و پس از آن شهروندان فرانسوی عصبانیترین کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک هستند زیرا بیش از دیگر کاربران از شکلک عصبانی برای ابراز احساسات درباره پستهای فیسبوک استفاده میکنند.
همچنین بر اساس این پژوهش به طور میانگین در هر مورد پست فیسبوکی، ۳۷ واکنش «خشمگین» فیسبوکی ثبت شده است.
کاربران فرانسوی به طور متوسط نسبت به پستهایی درباره حیوانات و غذا ابراز نظر میکنند.
شرکت کواینتلی البته اضافه میکند که شهروندان کره جنوبی به این علت عصبانیترین کاربران هستند چرا که در بازه زمانی تحقیق انجام شده اتفاقات زیادی در این کشور روی داده است. از جمله این اتفاقها آتشسوزی در یک بیمارستان و تصمیم دولت کره جنوبی در ادغام بازیکنان هاکی زنان کره شمالی در تیم ملی کره جنوبی در دوران بازیهای المپیک زمستانی هستند.
در سیاهه ده کشور خشمگین جهان در فیسبوک، نام سه کشور آسیایی و چهار کشور آمریکای جنوبی به چشم میخورد. در این سیاهه بعد از کره جنوبی و فرانسه، شهروندان کشورهای سوئد، آمریکا، هنگکنگ، تایوان، آرژانتین، پرو، شیلی و کلمبیا به ترتیب خشمگینترین کاربران فیسبوک هستند.