سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

حضور کیت وینسلت و دایان کیتن در بازسازی فیلم کارگردان مشهور دانمارکی

کیت وینسلت، دایان کیتن و میا واشیکوفسکا برای بازی در بازسازی درام سینمایی «قلب خاموش» ساخته بیله آگوست کارگردان نامدار سینمای دانمارک قرارداد بسته‌اند. راجر میشل فیلمساز اهل افریقای جنوبی این پروژه سینمایی را بر اساس فیلمنامه‌ای که کریستین تورپ فیلمنامه‌نویس «قلب خاموش» نوشته کارگردانی خواهد کرد.

image_13970427845_kate-winslet-diane-keaton

به نوشته ددلاین، کیتن بازیگر کهنه‌کار هالیوود در این پروژه سینمایی نقش مادری را ایفا خواهد کرد که به بیماری لاعلاجی مبتلا شده و یک هفته پیش از اقدام به خودکشی خانواده‌اش را دور خودش جمع می‌کند. وینسلت و واشیکوفسکا قرار است در نقش دخترهای شخصیت کیتن ظاهر شوند.

میشل کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر سال گذشته فیلم «دختر عموی من ریچل» با بازی ریچل وایز را بر پرده سینماها داشت. او کارگردانی فیلم‌های معروفی مانند «ناتینگ هیل» با بازی جولیا رابرتس و هیو گرانت، «شکوه صبح» با بازی دایان کیتن و هریسون فورد و همین‌طور درام کمدی تاریخی «هاید پارک روی هادسن» با بازی لارا لینی و بیل ماری را در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا