سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

حضور غیرمنتظره استن لی در یک اثر سینمایی غیر مارولی

به‌تازگی مشخص شده که استن لی، اسطوره‌ی کمپانی مارول قرار است در یک اثر سینمایی نقش کوتاهی داشته باشد اما گفته شده که این اثر، یکی دیگر از فیلم‌های مارول نخواهد بود.

 27534f46-d138-4ebb-a489-3c6dee349e8b

استن لی که اسطوره و افسانه‌ی کمپانی مارول در زمینه‌ی نویسندگی کمیک محسوب می‌شود، چند سالی است که بازیگری را به عنوان حرفه‌ی دوم خود انتخاب کرده است. او اولین بار در سال ۲۰۰۰ در فیلم X-Men(مردان ایکس) حضور یافت و نقش یک فروشنده‌ی ساندویچ‌های هات داگ را ایفا کرد. بعد از این اثر سینمایی، او دیگر به یک عضو ثابت و جدا نشدنی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و سری فیلم مردان ایکس تبدیل شد. اگرچه او در این آثار نقش زیادی ندارد و مدت زمان طولانی‌ای را در فیلم نمی‌ماند، اما معمولا همین حضور کوتاهِ او، واکنش‌های بزرگی از طرفداران دریافت می‌کند.

حال جالب است بدانید که پروژه‌ی بعدی او ممکن است همه را تا حد زیادی شگفت‌زده کند. استن لی به‌تازگی جبهه‌ی خود را تغییر داده و قرار است این بار در اثر سینمایی یک کمپانی دیگر ایفای نقش کند اما لازم به ذکر است که این موضوع کاملا موقت است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی یکی از شخصیت‌های انیمیشن Teen Titans Go! To the Movies (تایتان های نوجوان به سینما می آیند!) خواهد بود.

ادامه‌ی مطلب ممکن است بخش‌هایی از انیمیشن Teen Titans Go! To the Movies را برای شما فاش کند

.

.

لی در این انیمیشن ظاهر می‌شود و اجازه می‌دهد تا همگی متوجه شوند که او آنجا است تا باری دیگر همان نقش کوتاه خود در آثار ابرقهرمانی استاندارد را ایفا کند. در عین حال، در لحظه‌ی اول شما مدام به این فکر می‌کنید که چه صداپیشه‌ای در حال صداپیشگی چنین شخصیت نمادینی است اما زمانی که این خالق شخصیت اسپایدرمن شوخی‌های معمول خود را رو می‌کند، شما کاملا متوجه می‌شوید؛ شوخی‌هایی که او تقریبا در تمام نقش‌های کوتاه خود به کار می‌برد.

 

پایان خطر اسپویل

 

اگرچه این پروژه، دومین اثر انیمیشنی‌ای محسوب می‌شود که استن لی در آن حضور دارد و صداپیشگی می‌کند، اما اولین باری است که او در کمپانی دی سی حضور دارد و صداپیشگی یکی از شخصیت‌های انیمیشن جدید کمپانی دی سی کامیکس را انجام داده است. لازم به ذکر است که اولین تجربه صداپیشگی استن لی مربوط به انیمیشن Big Hero 6 (۶ قهرمان بزرگ) بود. انیمیشن «تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!» پر از جوک‌های متنوع است؛ جوک‌ها و طنزهایی درباره انواع آثار سینمایی ابرقهرمانی. در این انیمیشن سینمایی با دنیای سینمایی مارول، سری فیلم X-Men و همچنین فیلم Deadpool (ددپول) به شوخی پرداخته می‌شود و در این اثر، تصویرهای زیادی از دارایی‌های کمپانی دی سی اینترتینمنت (DC Entertainment) وجود دارد.

جالب است بدانید که اگر قرار باشد استن لی بخواهد با علاقه‌ی بسیار زیاد خودش در رابطه با حضور در فیلم‌های زیاد آن هم در نقش‌های کم شوخی کند، این انیمیشن دقیقا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای این کار خواهد بود. در آخر، می‌توان گفت که در این برهه زمانی، استن لی بسیار بزرگتر از یک دنیای سینمایی است. او به هیچ کدام از قهرمانان یا کمپانی خاصی ارتباط ندارد. استن نویسنده کتاب‌های کمیک است و این خیلی هیجان‌انگیز است که ببینیم هم کمپانی مارول و هم کمپانی دی سی این موضوع را پذیرفته‌اند و با آغوش باز پذیرای او هستند.

فیلم Teen Titans Go! To the Movies برای اکران در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا