سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال سپاهی کی شروع میشه؟ طرفداران اوزگه گورل و کان ییلدیریم هیجان زده شدند!

یکی از سریال های ترکی که انتظار می رود در آینده نزدیک با مخاطبانش از شبکه شو تی وی روبرو شود سریال سپاهی خواهد بود. برای یک سریال اکشن با داستان مامور اطلاعاتی آماده شوید. توافقی با اوزگه گورل به عنوان بازیگر زن این سریال انجام شد که در آن کان ییلدیریم با شخصیت کورکوت علی تورکوغلو با تماشاگران دیدار خواهد کرد.

طرفداران هر دوی این بازیگران مشتاقانه منتظر ایفای نقش آنها در این سریال هستند.

کان ییلدیریم که نقش یک افسر اطلاعاتی را به تصویر می کشد، با آموزش تسلیحات مورد توجه قرار گرفت. از طرف دیگر اوزگه گورل به یک شخصیت پلیسی جان می دهد و مشخصه که او حدود 2 ماه است که با گذراندن دوره آموزشی رزمی برای سریال آماده می شود.

این تیم برای فیلمبرداری سریال به غازیانتپ رفتند و کار روی صحنه را آغاز کردند. در حالی که انتظار می رود سریال سپاهی در دسامبر با مخاطبان دیدار کند، یکی دیگر از سوالات اینه که چه روزی روی پرده می رود.

شو تی وی می تواند سریال سپاهی را روزهای خالی دوشنبه یا شنبه قرار دهد. با این حال، اگر تحولاتی مانند تغییر روز یا پایان زودهنگام سریالی دهد، گزینه جدیدی ظاهر می شود.

آیا سریال سپاهی شنبه ها در مسابقه Gönül Dağı و Kardeşlerim (برادران و خواهران من) شرکت می کند یا دوشنبه عصر پخش می شود. هنوز مشخص نیست که آلپارسلان با سریال های Yasak Elma (سیب ممنوعه) و Bir Küçük Gün Işığı (یک آفتاب کوچک) رقابت خواهد کرد یا خیر.

علی دوغانچای داستان سریال سپاهی را می نویسد که کریم آلیشیک نیز نقش اصلی آن را بازی می کند. تیم سریال که برای مدتی در غازیانتپ فیلمبرداری می کند، سپس به آلمان می رود و در آنجا به فیلمبرداری ادامه می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا