سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پروژه ای مثل بمب از فیلمنامه نویس سریالهای ” موهبت ” , ” وطنم تویی” و” حکیم اوغلو” در حال آمدنه .

سریال های موهبت, وطنم تویی و حکیم اوغلو از جمله سریال های محبوب تلویزیونی بودند که در زمان پخش مورد توجه قرار گرفتند. پروژه جدیدی از Nuran Evren Shit، فیلمنامه نویس این سریال ها در حال ساخته با بازی دو بازیگری که صحنه می سازند.

نوران اورن شیت از گروه سینما و تلویزیون دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان فارغ التحصیل شد. او در فیلم‌های GORA و Neredesin Firuze به عنوان مدیر بازیگران و در فیلم Hokkabaz به عنوان دستیار کارگردان کار کرد. او با سریال  “Elveda Rumeli”وارد فیلمنامه نویسی شد.

نام پروژه جدید هنوز مشخص نیست. این پروژه برای نتفلیکس فیلمبرداری خواهد شد. نقش‌های اصلی این سریال برن سات و کیوانچ تاتلیتوع که با شخصیت‌های بیهتر و بهلول  در سریال ” عشق ممنوع ” درخشیدند  یکی از فراموش نشدنی‌های بازیگرهای تاریخ سریال‌های ترکی هستند.

این فیلم که توسط OGM Pictures تولید خواهد شد در نیویورک فیلمبرداری می شود و  از زمانی که در دستور کار قرار گرفت، سر و صدای زیادی به پا کرد.
پس از 14 سال، برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ را این بار در شکل و شمایل بالغ تر در کنار هم خواهیم دید. بی صبرانه منتظر داستان فیلم هستیم. از آنجایی که دقت برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ در انتخاب پروژه ها زیاده پیش بینی می شود که فیلم موفقی از آب دربیاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا