سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینماییمعرفی فیلم

مورد انتظارترین فیلم های پاییز ۲۰۱۸: Halloween ,Aquaman ,Venom

با حضور پیش درآمد Harry Potter و Venom اسپین‌آف Spider-Man و فیلم Mary Poppins جدید در بین فیلم های اکرانی در سینماها، پاییز سال ۲۰۱۸ برنامه های خوبی برای عاشقان سینما تدارک دیده است.

A Simple Favor

تاریخ اکران: ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)

بازیگران: Anna Kendrick, Blake Lively, Henry Golding

چرا باید این فیلم را ببینیم: دختر سخن چین در این درام تعلیقی به دختر گمشده تبدیل می شود، جایی که Lively نقش یک زن جذاب و مرموز و Kendrick نقش بهترین دوستش که از همه چیز بی خبر است را بازی می کند، تا اینکه شخصیت Lively پس از درخواست یک لطف از شخصیت Kendrick گم می شود. باید کسی که تصمیم گرفت از Golding در صحنه های عاشقانه کنار این دو نفر استفاده کند تشکر کرد.

Colette

colette

تاریخ اکران: ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)

بازیگران: Keira Knightley, Eleanor Tomlinson, Dominic West, Denise Gough, Fiona Shaw

چرا باید این فیلم را ببینیم: درام های قوی همیشه برای Knightley مورد توجه بوده اند، و آیا کسی هست که نخواهد او را در نقش اصلی این داستان فمینیستی درباره یک نویسنده فرانسوی ببیند؟ Colette با بازی Knightley با لباس های خاص و چترهای آفتابی و موهای کوتاه، ماجرایی برای به دست آوردن حقش و خارج شدن از زیر سلطه همسرش با بازی Dominic West را آغاز می کند.

Life Itself

life-itself

تاریخ اکران: ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)

بازیگران: Oscar Isaac, Olivia Wilde, Annette Bening, Antonio Banderas, Mandy Patinkin, Olivia Cooke, Laia Costa, Sergio Peris-Mencheta, Alex Monner

چرا باید این فیلم را ببینیم: سریال This Is Us ما را به اندازه کافی احساساتی کرده است، و حالا سازنده آن Dan Fogelman با جدیدترین درام خانوادگی خودش به سینماها برگشته است. Isaac در نقش مردی در یک ماجرایی عاشقانه، رابطه ای با Wilde در داستانی آغاز می کند که محلی ها و نسل های قدیمی سعی در از هم پاشی آن دارند.

Venom

venom

تاریخ اکران: ۵ اکتبر (۱۳ مهر)

بازیگران: Tom Hardy, Michelle Williams, Riz Ahmed

چرا باید این فیلم را ببینیم: ما از یک ضدقهرمان خوب خوشمان می آید، و Hardy توانایی بازی در چنین نقش های متفاوت و جالب را دارد، مثل بازی او در فیلم های Inception و Mad Max: Fury Road. در Venom شخصیت Eddie Brock با بازی Hardy وقتی میزبان یک سیمبیوت فضایی می شود، قدرت های ابرقهرمانی پیدا می کند، اماEddie  و سیمبیوت بین اینکه با قدرتشان به مردم کمک کنند یا به آن ها آسیب برسانند با یکدیگر درگیر هستند. داستانی ابرقهرمانی با تردیدهای اخلاقی، به شدت مشتاق دیدن این فیلم هستیم.

A Star Is Born

تاریخ اکران: ۵ اکتبر (۱۳ مهر)

بازیگران: Bradley Cooper, Lady Gaga

چرا باید این فیلم را ببینیم: حتی شنیدن صدای Lady Gaga در تریلر فیلم هیجان انگیز است، بنابراین تماشای یک فیلم کامل درباره کشف و نگهداری از استعداد خام او، حتما پر از ترانه های دوست داشتنی بیشتری است. Cooper با این فیلم اولین تجربه کارگردانی‌اش را رقم زده که برای چهارمین بار داستان این دختر کشف نشده را روایت می کند. و خوشبختانه ستاره مورد نظر فیلم یعنی Barbra Streisand هم اجازه ساخت این فیلم را داده، پس ما هم منتظر تماشای آن هستیم.

First Man

تاریخ اکران: ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر)

بازیگران: Ryan Gosling, Claire Foy, Jason Clarke

چرا باید این فیلم را ببینیم: “این یک قدم کوتاه برای انسان، و یک گام بلند برای بشریت است.” همه این جمله Neil Armstrong اولین مردی که به ماه رفت را شنیده ایم، اما این فیلم ساخته Damien Chazelle نشان می دهد چطور فرود Apollo 11 در سال ۱۹۶۹ نزدیک بود به طرز فجیعی شکست بخورد. First Man اکتشافی شجاعانه و هیجان انگیز را در یکی از خطرناک ترین مامویت های تاریخ بشریت بیان می کند،‌ و آن هم خطری که نه تنها Armstrong بلکه کل بشریت را تهدید می کرد.

Beautiful Boy

تاریخ اکران: ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر)

بازیگران: Steve Carell, Timothee Chalamet, Maura Tierney, Amy Ryan

چرا باید این فیلم را ببینیم: Elio تنها انسان زجرکشیده ای نیست که Chalamet نقش او را بازی کرده است. در این درام مورد انتظار، نگاهی نو به یک رابطه پدر- پسری داریم،‌ فکر کنید فیلم Call Me By Your Name در حال وقوع در یک رستوران است. این فیلم براساس خاطرات واقعی یک پدر David Sheff و پسرش Nic Sheff که به مخدر شیشه اعتیاد داشته است روایت می شود. امسال هم باید منتظر حضور Chalamet بین برندگان جایزه های مختلف باشیم.

The Hate U Give

The Hate U Give

تاریخ اکران: ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)

بازیگران: Amandla Stenberg, Regina Hall, Common, Anthony Mackie, Issa Rae, Algee Smith

چرا باید این فیلم را ببینیم: Stenberg خیلی وقت است در زندگی واقعی‌اش برای حقوق بشر جنگیده است، و این فیلم به بیننده ها اجازه می دهد او را در حال انجام این کار در این داستان مرتبط ببینند، که داستان شلیک یک پلیس سفیدپوست به یک جوان سیاهپوست و ماجراهای پس از آن را روایت می کند. و چه کسی برای جنگیدن برای عدالت بهتر از این بازیگر فعال حقوق بشر، یک نماینده برای جنبش #BlackLivesMatter در زندگی واقعی.

Mid90s

تاریخ اکران: ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر)

بازیگران: Sunny Suljic, Lucas Hedges, Na-kel Smith

چرا باید این فیلم را ببینیم: اولین تجربه کارگردانی Jonah Hill داستان Stevie یک نوجوان اهل لس آنجلس را نشان می دهد که با مشکلاتی که بقیه بچه ها در این سنین دارند مواجه است: او یک انسان گوشه گیر است که می خواهد در جامعه جایگاهش را پیدا کند، و یک برادر بزرگتر عوضی هم دارد. اما تریلر فیلم خیلی خوب این داستان بارها روایت شده را با نشانه های مختلف دهه ۹۰ به ما نشان می دهد، نمایش فرهنگ اسکیت بازی، بگو مگوهای بامزه و ترانه های نوستالژیک دهه ۹۰.

Halloween

halloween

تاریخ اکران: ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر)

بازیگران: Jamie Lee Curtis, Nick Castle, Judy Greer

چرا باید این فیلم را ببینیم: Curtis پس از کم کاری در سریال ترسناک کمدی Scream Queens، به ریشه های وحشتناک خودش در سینما برگشته است. Laurie Strode برگشته تا از Michael Myers انتقام بگیرد، مردی که دلیل تمام بدبختی و آسیب های وارد شده به او بوده است. با توجه به صحبت های Curtis داستان این فیلم از جنبش  #MeToo الهام گرفته شده است.

Bohemian Rhapsody

BOHEMIAN RHAPSODY

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان)

بازیگران: Rami Malek, Lucy Boynton, Gwilym Lee, Ben Hardy, Joseph Mazzello, Tom Hollander, Allen Leech, Mike Myers, Aaron McCusker

چرا باید این فیلم را ببینیم: ما به شدت منتظر تماشای Rami Malek در نقش Freddie Mercury در این فیلم بیوگرافی مورد انتظار خواننده گروه Queen هستیم. با دیدن تریلر، شاهد لباس های یکپارچه و خواندن آهنگ های این گروه که آن ها را به شهرت رساند هستیم، اما در اصل نگاه این فیلم به زندگی شخصی Mercury و نمایش شخصیت واقعی اوست که ما را برای دیدن آن مشتاق می کند.

The Nutcracker and the Four Realms

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان)

بازیگران: Mackenzie Foy, Keira Knightley, Morgan Freeman, Helen Mirren

چرا باید این فیلم را ببینیم: ستاره در حال اوج گرفتن Foy، پس از جلب توجه در فرنچایز Twilight و شاهکار Interstellar، در این لایواکشن محصول Disney می تواند تمام هنر بازیگری‌اش را برای ما به نمایش بگذارد. همچنین در این فیلم شاهد حضور بازیگران بزرگ هالیوود و حضور افتخاری رقاص باله Misty Copeland خواهیم بود.

Boy Erased

BOY ERASED

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان)

بازیگران: Lucas Hedges, Nicole Kidman, Joel Edgerton, Russell Crowe

چرا باید این فیلم را ببینیم: در این فیلم شاهد کارگردانی، نویسندگی و بازیگری Joel Edgerton درباره پسری هستیم که والدین مذهبی‌اش او را برای درمان یک مشکل به یک انجمن می فرستند که مجازات فیزیکی بخش روزمره کار آن هاست. این فیلم برای کسانی که می خواهند تجربه جوانان LGBT را تماشا کنند پیشنهاد می شود.

Suspiria

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان)

بازیگران: Dakota Johnson, Tilda Swinton, Chloe Grace Moretz, Jessica Harper, Mia Goth

چرا باید این فیلم را ببینیم: Luca Guadagnino با متحد کردن Dakota Johnson و Tilda Swinton داستان فرقه ترسناک Dario Argento را با نمایش اتفاقات عجیبی که در یک آکادمی رقص افتاده روایت می کند. Jessica Harper که نقش Suzy Bannon را در فیلم محصول ۱۹۷۷ بازی کرده نیز در این فیلم حضور دارد. آماده دیدن صحنه هایی عجیب و غریب از فساد و وحشت باشید.

The Girl in the Spider’s Web

Lisbeth Salander (Claire Foy) in Columbia Pictures' THE GIRL IN THE SPIDER'S WEB.

تاریخ اکران: ۹ نوامبر (۱۸ آبان)

بازیگران: Claire Foy, Sverrir Gudnason, Lakeith Stanfield, Sylvia Hoeks, Stephen Merchant

چرا باید این فیلم را ببینیم: Foy تاج پادشاهی را با کت های چرمی و یک لهجه سوئدی برای بازی در نقش Lisbeth Salander در دنباله The Girl With the Dragon Tattoo عوض کرده است. همان قدر که جذاب است Foy را در حال پاشیدن تفاله چای به سمت نخست وزیر انگلیس ببینیم، به شدت آماده ایم او را در حال تله گذاری برای مردان سوء استفاده گر و شکنجه آن ها تماشا کنیم.

Widows

تاریخ اکران: ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان)

بازیگران: Viola Davis, Michelle Rodriguez, Elizabeth Debicki, Cynthia Erivo, Liam Neeson, Colin Farrell, Bryan Tyree Henry, Daniel Kaluuya, Jackie Weaver, Robert Duvall, Carrie Coon

چرا باید این فیلم را ببینیم: این زن های بیوه قصد انجام کاری خطرناک را دارند. Davis, Rodriguez, Debicki, Erivo با از دست دادن همسرانشان در یک دزدی ناموفق، برای پس دادن بدهی آن ها خودشان دست به کار می شوند. با اینکه Davis در تریلر می گوید: “هیچ کس فکر نمیکنه ما جرات چنین کاری رو داریم” اما ما مطمئنیم که آن ها از پس این کار برمی آیند.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

تاریخ اکران: ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان)

بازیگران: Eddie Redmayne, Jude Law, Johnny Depp, Katherine Waterston, Dan Fogler, Ezra Miller

چرا باید این فیلم را ببینیم: آیا دنیای جادوگری Harry Potter بیش از حد به دنیای فانتزی حکمرانی کرده؟‌ شاید. اما هنوز هم خیلی ها مشتاق دیدن این دنیای شگفت انگیز هستند. در دنباله فیلم Fantastic Beasts شاهد بازگشت شخصیت دست و پا چلفتی Newt Scamander, با بازی Redmayne، خط داستانی بیشتر برای باعث و بانی آزاد شدن هیولاها یعنی شخصیت Miller، و بازگشت بحث برانگیز Depp در نقش Grindelwald هستیم. همچنین Law نیز نقش Albus Dumbledore جوان را بازی می کند.

Creed II

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)

بازیگران: Michael B. Jordan, Tessa Thompson, Sylvester Stallone

چرا باید این فیلم را ببینیم: Creed جان تازه ای به فرنچایز Rocky بخشید، و به نظر می آید دنباله آن فیلم هم به همان اندازه جذاب است. Adonis Creed با بازی Jordan در مقابل پسر رقیب بدنام پدرش Ivan Drago قرار می گیرد، و سرنوشت او به این مسابقه بستگی دارد. تریلر فیلم به همراه ترانه Loyalty از Kendrick Lamar، انرژی و انتظارات ما از فیلم را به حد نهایی رسانده است.

Ralph Breaks the Internet

ralph

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)

بازیگران: John C. Reilly, Sarah Silverman, Jack McBrayer, Jane Lynch, Taraji P. Henson, Alan Tudyk, Gal Gadot

چرا باید این فیلم را ببینیم: شخصیت منفی سابق و حالا قهرمان بازی های ویدیویی برگشته، و شاید مهم تر از آن اینکه همه شاهزاده های Disney هم برگشته اند، آن هم به لطف حضور افتخاری صداپیشگان Kristen Bell, Idina Menzel, Anika Noni Rose, Ming-Na Wen, Auli’i Cravalho. همچنین مدت ها بود منتظر صداپیشگی Gadot به عنوان راننده خیابانی، Shank بودیم.

Green Book

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)

بازیگران: Viggo Mortensen, Mahershala Ali

چرا باید این فیلم را ببینیم: فیلم Driving Miss Daisy را در نظر بگیرید اما این بار Viggo Mortensen پشت فرمان نشسته است. Ali نقش یک پیانیست مسافر را بازی می کند که Mortensen را به عنوان راننده خودش استخدام می کند. در طول این راه، شاهد شکل گیری دوستی و وفاداری بین این دو نفر هستیم.

If Beale Street Could Talk

تاریخ اکران: ۳۰ نوامبر (۹ آذر)

بازیگران: Kiki Layne, Stephan James, Regina King

چرا باید این فیلم را ببینیم: Barry Jenkins نویسنده و کارگردان، انسانیت زیادی به Moonlight بخشید، و در پروژه جدیدش براساس رمان James Baldwin، داستان زنی را روایت می کند که می خواهد بی گناهی نامزد متهمش را اثبات کند.

Mary Queen of Scots

 

تاریخ اکران: ۲ دسامبر (۱۱ آذر)

بازیگران: Saoirse Ronan, Margot Robbie, Gemma Chan

چرا باید این فیلم را ببینیم: اصلا مهم نیست که این فیلم از نظر تاریخی دقیق نباشد. ما برای دیدن داستان عالی آن هیجان زده ایم. Ronan و Robbie نقش Mary و ملکه Elizabeth را بازی می کنند، دوستانی که به دشمن تبدیل شده و با هم بر سر قدرت رقابت می کنند.

Mary Poppins Returns

تاریخ اکران: ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر)

بازیگران: Emily Blunt, Lin-Manuel Miranda, Ben Whishaw, Emily Mortimer

چرا باید این فیلم را ببینیم: بازسازی نقش بازیگر نمادین Julie Andrews ریسک بزرگی است، اما اگر قرار باشد کسی از پس این کار بربیاید آن Blunt است. این بازیگر انگلیسی هم جذاب است و هم بددهن، و با دیدن بازی‌اش در فیلم های مثل Into the Woods، به شدت منتظر تماشای فیلم جدیدش در کریسمس هستیم.

Aquaman

aquaman

تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر)

بازیگران: Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe, Nicole Kidman

چرا باید این فیلم را ببینیم: ما این ابرقهرمان دریایی دنیای DC را در Batman v Superman و Justice League دیده ایم،‌ اما هیچ کدام از آن ها مورد توجه تماشاگران قرار نگرفتند. اما ما حاضریم به Momoa در فیلم اریجین Aquaman شانس دوباره ای بدهیم، همان طور که Batman Begins و Wonder Woman ثابت کرده اند، DC حداقل در روایت داستان های اریجین خوب عمل می کند. همچنین شاهد Queen Atlanna با بازی Kidman و Mera با بازی Heard خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا