سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

پیوستن Renée Zellweger به سریال هیجانی What/If محصول Netflix

Renée Zellweger بازیگر برنده اسکار، به شبکه Netflix می‌پیوندد. این شبکه نمایش خانگی امروز اعلام کرد که Zellweger قهرمان سریال هیجانی اجتماعی به نام What/If خواهد شد. ساخت این سریال برعهده Mike Kelleyاست که ساخت Revenge را در کارنامه دارد.

renee-zellweger-novo

این سریال تاثیرات متقابل رفتارهای نامتعارفی را نشان می‌دهد که افراد معقول و مقبول در جامعه انجام می‌دهند. هر فصل این سریال داستان اخلاقی متفاوتی تعریف خواهد کرد که از منابع فرهنگی مهمی اقتباس شده است و نشان دهنده قدرت تصمیمی سرنوشت ساز خواهد بود که می‌تواند مسیر یک زندگی را کاملا عوض کند.

هنوز مشخص نیست که این سریال مجموعه‌ای از اتفاق‌های به هم پیوسته را روایت خواهد کرد یا هر قسمت موضوع جدیدی برای گفتن دارد، با این حال در اولین فصل آن Zellweger نقش شخصیتی به نام  Anne را ایفا می‌کند. Robert Zemeckis و Jack Rapke از طریق کمپانی Compari Entertainment به عنوان مدیران تولید در این پروژه حضور دارند، Charles Roven و Alex Gartner از کمپانی Atlas Entertainment در کنار Melissa Loy و Kelley از کمپانی Page Fright دیگر اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

Kelley با برنامه‌هایی مانند Providence، One Tree Hill و .The O.C نویسندگی‌اش را شروع کرد، پیش از این سریال کنسل شده Swingtown را ساخته بود و بعد از آن سریال مشهور Revenge که سال ۲۰۱۵ به پایان رسید.

Zellweger سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک بار موفق به کسب این جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نقش‌آفرینی در Cold Mountain شده است. او اخیرا در Bridget Jones’s Baby نقشی نمادین به عهده داشت و در فیلم بیوگرافی Judy نقش Judy Garland را ایفا می‌کند، اما What/If نقش پررنگی در کارنامه بازیگری او خواهد بود و بازی او در این سریال حتما جالب توجه است.

هنوز خبری از زمان پخش سریال اعلام نشده، اما باید یک سریال دیگر از شبکه Netflix را به لیست خود اضافه کنید.

same-kind-of-different-as-me-renee-zellweger-01-650x461

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا