سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Conners منتشر شد

21154-5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه شروع فیلمبرداری و تولید سریال The Conners (کانرها) منتشر شده است. شبکه ABC تصویری از اولین روز فیلمبرداری و تولید را منتشر کرد که در این تصویر بازیگران در حال خواندن متن فیلمنامه خود هستند. سریال The Conners در واقع نسخه فرعی سریال Roseanne (روزان) است که ماه خرداد امسال به علت توهین‌های نژاد پرستانه روزان بار، ستاره اصلی آن، لغو شد و در سریال The Conners شاهد بازگشت روزان بار و شخصیت روزان نخواهیم بود. در این تصویر شاهد حضور و بازگشت جان گودمن در نقش دن، لاری میت کالف در نقش جکی، سارا گیلبرت در نقش دارلین، لیسی گورنسن در نقش بکی و مایکل فیشمن در نقش دی‌جی، هستیم که قرار است بار دیگر در این سریال کمدی سیتکام نقش آفرینی کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

548-87-96-2

سریال The Conners قرار است به‌جای فصل یازدهم سریال Roseanne در پاییز امسال از شبکه ABC منتشر شود و این شبکه سفارش ساخت ۱۰ قسمت از این سریال را ارائه کرده است. طبق توصیفی که شبکه ABC از سریال منتشر کرده، پس از وقوع یک اتفاق ناگهانی، کانرها باید به مقابله با مشکلات روزانه زندگی در لانفورد که تا پیش از این با آن مواجه نشده بودند، بپردازند. این خانواده مشهور شامل دن، جکی، دارلین، بکی و دی‌جی می‌شود که در این سریال شاهد دعواها و مشکلات خانوادگی، کهولت سن، دعوای پدر و مادر، فشار مالی و قوانین کشور آمریکا برای طبقه کارگر و غیره خواهیم بود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا