سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ییگیت کوچاک از شهرتی که با سریال خواهران و برادران به دست آورد خوشحاله اما آرزوهای بزرگتری دارد

ییگیت کوچاک که با موفقیت شخصیت عمر را در سریال خواهران و برادران که شنبه شب  از شبکه ATV پخش می شود، به تصویر کشید، به یکی از استعدادهای جوانی تبدیل شده که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. پس از پخش این سریال در اسپانیا، این بازیگر جوان که ماه گذشته به این کشور رفت و هم با هواداران خود و هم با مطبوعات اسپانیایی دیدار کرد، از محبوبیت برخوردار است.

ییگیت کوچاک تازه در آغاز ماجراجویی بازیگری خود است. این بازیگر می گوید : «یادگیری تمام نمی شود. تا آخر عمر به یادگیری ادامه خواهم داد. برای من خیلی مهم است که درس بخوانم، این به من احساس بسیار خوبی می دهد.»

ییگیت کوچاک که از جایگاهی که به آن رسیده راضی است، اشاره کرد که هدفهایش بالاتر است.

این بازیگر گفت: آیا از جایی که آمده ام راضی هستم؟ من راضی هستم، اما اهدافم بزرگتر هستند.» کوچاک اخیراً جزئیاتی در مورد اهداف خودش گفته، او مایل است در خارج از ترکیه پیشرفت کند.

ییگیت کوچاک در مورد اهدافش اینگونه می گوید: «می خواهم یک بازیگر بین المللی باشم. من همچنین می خواهم به زبان های خارجی بازی کنم. من می خواهم در کشورهای دیگر بازی کنم. زبان اسپانیایی می خوانم. از آنجایی که معلم من انگلیسی صحبت می کند، من به تمرین انگلیسی هم ادامه می دهم. من در حال حاضر روی پیشرفت زبانم کار می کنم، به عنوان اولین گام رویایم.»

کوچاک توضیح داد که سریال خواهران و برادران به کشورهای زیادی فروخته شده و در هر کشوری که پخش می شود تماشا شده است.

ییگیت کوچاک گفت: «چون داستان از یک احساس بسیار رایج بیرون می‌آید. برادری، خانواده… به همین دلیل آنها سریال را دوست داشتند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا