سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

انتشار پوستر رسمی فیلم بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns)

مری پاپینز (Mary Poppins) یکی از شخصیت های بیادماندنی کمپانی دیزنی (Disney) است که در سال ۱۹۶۴ ساخته و باعث شد جولی اندروز (Julie Andrews) که در نقش این شخصیت بازی کرده بود، به شهرت جهانی برسد. امسال بعد از گذشت بیش از نیم قرن، قسمت دوم فیلم نیز ساخته است و اکنون کمپانی دیزنی، نخستین تریلر رسمی فیلم را در کنار پوستر فیلم، منتشر کرد.

mary-poppins-returns-poster-

در قسمت جدید فیلم که بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns) نام دارد، این بار امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش مری پاپینز بازی می کند و داستان فیلم نیز، به ۲۰ سال بعد از اتفاقات نسخه نخست فیلم می پردازد. جاییکه پاپینز بازهم به سراغ خانواده بنکس (Banks) رفته تا ماجراجویی جدیدی را با آنها تجربه کند.

در این فیلم که در روز ۲۵ دسامبر اکران خواهد شد، علاوه بر بلانت بازیگران دیگری چون کالین فرث (Colin Firth) و مریل استریپ (Meryl Streep) نیز ایفای نقش کرده اند و راب مارشال (Rob Marshall) که پیش از این، فیلم هایی چون شیکاگو (Chicago) و به سوی جنگل (Into the Woods) را کارگردانی کرده است، این فیلم را کارگردانی کرده است.

خلاصه داستان رسمی فیلم بازگشت مری پاپینز به شرح زیر است:

در “بازگشت مری پاپینز” که یک موزیکال جدید و ادامه ای بر قسمت قبلیست، مری پاپینز بازهم به کمک خانواده بنکس رفته است تا شادی را به زندگی آنها برگرداند. امیلی بلانت در نقش پرستاری بازی می کند که توانایی جادویی خاصی دارد که می تواند ساده ترین کارها را، تبدیل به یک ماجراجویی فراموش نشدنی کند. لین-منیول میراندا (Lin-Manuel Miranda) نیز در نقش دوست وی، جک بازی می کند که مسئول روشنایی شهر است و تلاش می کند نور و -زندگی را- به خیابانهای لندن بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا