سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوندسته‌بندی نشده

کریس ایوانز (Chris Evans) در سریال Defending Jacob ساخته اپل بازی خواهد کرد

کاپیتان آمریکا به تلویزیون می آید. کریس ایوانز (Chris Evans) که بخاطر بازی در نقش کاپیتان آمریکا (Captain America) به شهرت جهانی رسیده است، به زودی قرار است برای دومین بار، به عنوان بازیگر نقش اول در یک سریال بازی کند. سریال “دفاع از جیکوب” (Defending Jacob) نام سریالی خواهد بود ایوانز علاوه بر بازی، تهیه کننده آن نیز خواهد بود. وی اخرین بار ۱۷ سال قبل در یک سریال نقش اول بوده است.

سریال کوتاه “دفاع از جیکوب” که شرکت اپل (Apple) آنرا سفارش داده است، از روی کتابی با همین نام که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، ساخته خواهد شد. این سریال داستان پدری را روایت می کند که فرزند ۱۴ ساله اش به قتل محکوم شده است اما با وجود اعتماد این پدر به بیگناهی فرزندش، مدارک یکی یکی از گناهکار بودن فرزندش می گویند.

chris-evans

مورتن تیلدام (Morten Tyldum) که سابقه نامزدی اسکار و ساخت فیلم هایی چون “مسافران” (Passengers) و “بازی تقلید” (The Imitation Game) را در کارنامه دارد، کارگردان این سریال خواهد بود. وی به علاوه قسمت اول سریال “جک رایان” (Jack Ryan) را به تازگی کارگردانی کرده است هرچند احتمالا کارگردانی تمام قسمت های سریال “دفاع از جیکوب” را به عهده خواهد داشت.

همچنین مارک بامبک (Mark Bomback) که فیلمنامه فیلم های موفقی چون “جنگ برای سیاره میمون‌ ها” (War for the Planet of the Apes) و “ولورین” (The Wolverine) را نوشته است، قرار است فیلمنامه این سریال را نیز بنویسد. این سریال قرار است دارای هشت قسمت باشد و ژانر سریال نیز هیجانی خواهد بود.

لازم به ذکر است که هنوز شرکت اپل اعلام نکرده است که این سریال در چه تاریخی و اصلا به چه طریقی پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا